4 223 läst ·
17 svar
4k läst
17 svar
Tips på priser markkabel
Jamen dåså. Då kan jag bara avsluta med rådet att du väljer en riktig, svart, markkabel och skippar EQLQ.U uffen skrev:Vet inte om vi har klurigt förhållande? Den firma han jobbar för kanske har ordentligt påslag till kund antar jag om de inte kan matcha bygghandeln. ska höra mer när han kommer. I övrigt är jag jättenöjd med honom, han frågar om jag vill köpa material själv och han låter mig göra lite själv om att dra och klamra kabeln tex.
Japp det blev en Aceflex. Ang priser så trodde jag att priserna för elektriker till kund inte skiljer så mycket länge med typ Bauhaus med tanke på att de senare köper in stora volymer? Men jag har kanske valt en el firma som har stora påslag? Får höra mer med honom när han kommer. Som ex kan jag köpa ett elko utanpåliggande tvåvägs uttag med lock ip 44 på Bauhaus för 249. Ni som är elektriker, vad skulle era kunder betala för ett motsvara uttag?
BauHaud har ju sin Billighetsgaranti.U uffen skrev:Japp det blev en Aceflex. Ang priser så trodde jag att priserna för elektriker till kund inte skiljer så mycket länge med typ Bauhaus med tanke på att de senare köper in stora volymer? Men jag har kanske valt en el firma som har stora påslag? Får höra mer med honom när han kommer. Som ex kan jag köpa ett elko utanpåliggande tvåvägs uttag med lock ip 44 på Bauhaus för 249. Ni som är elektriker, vad skulle era kunder betala för ett motsvara uttag?
Nu vet jag inte vilket uttag du menar men ELKO tvåvägs IP44 finns för 219?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detta betyder att det finns ingen mening att jämföra något såvida du inte har själva artikelnumret.
Klicka här för att svara