1 918 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Tips på nåt kul att bygga in!?
Har precis rivit innertaket på nedervåningen i vårt hus. Det visade sig vara större än jag trodde där under, ca: 25-30 cm tjockt bjälklag. Känns som att jag skulle vilja utnyttja det här tillfället till att bygga in lite saker i taket, men kan inte riktigt komma på vad?!
Rummet är på ca 70kvm och innefattar kök och allrum med soffgrupp och matbord. Spottar ska in i köket.
Några tips?
Rummet är på ca 70kvm och innefattar kök och allrum med soffgrupp och matbord. Spottar ska in i köket.
Några tips?
Högtalare, infälld filmduk.
Plocka bort innertaket och frilägg bjälkarna, så kan ni göra lite hyllor etc där uppe också.
Du kan också vända på det hela och göra luckor i golvet på ovanvåningen med förvaring under, eller saker som kommer upp ur golvet
Du kan också vända på det hela och göra luckor i golvet på ovanvåningen med förvaring under, eller saker som kommer upp ur golvet
Tack för tipsen 
Klicka här för att svara