Hej
Håller på med att renovera stugan och behöver lite tips på vad man ska välja för material. Det är en plintgrund och vad är bäst att välja till följande vid golv renovering.
1. Vad är bäst, trossbottenskiva alt trossbottenplywood?
2. Vilken isolering ska man använda?
3. Ska man lägga någon typ av papp mellan trossbotten och isolering?
Hoppas på bra tips.
Micke