Hej,
Är i färd att planera renoveringen av våran nya lägenhet som vi får tillträde till snart.
Vardagsrummet har idag nån form av strukturmålning eller tapet som behöver bredspacklas.
Golvyta ca 20m²
Är det någon som kan tipsa om en bra målare att anlita till detta i Uppsala?
Tänker ta det på löpande, tror det blir bäst resultat så, vad är en rimlig timpenning och tidsåtgång?