Ägnar lite för mycket tankearbete kring design av nytt trädäck till stugan utan att komma vidare. Målet är att förlänga befintligt trädäck via farstukvisten ut till det nya. Vedeldad badtunna och ev sittplats ska finnas på nya altanen. Någon som har ett bra designtips?

• Trädgård med befintligt trädeck, stuga, och utemöbler på stenplattor omgivna av skog och sten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trädäck vid stuga med gräsmatta, trädgårdsmöbler och skog i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Stuga med befintligt trädäck, gräsmatta och omgivande natur, bra för inspiration till utbyggnad.
    Skapa konto
  • Grill på ett trädäck vid en stuga med utemöbler och planteringar, grön gräsmatta och förråd i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Flygbild av en stuga med befintlig mörk trädäck, farstukvist och utrymme för planerad utbyggnad.
    Skapa konto
  • Bakgård med befintligt träträdäck, stuga, skottkärra och stor sten, utrymme för ny altanbyggnation.
    Skapa konto
Ut till det nya vad? Jag hänger inte med riktigt i formuleringen. Rita gärna på något av dina foton så kanske det klarnar.

Peckalanger Peckalanger skrev:
Ut till det nya vad? Jag hänger inte med riktigt i formuleringen. Rita gärna på något av dina foton så kanske det klarnar.
jag gör ett försök! det nya avser det nya trädäcket/altanen. Så öppna upp halvväggen vid farstukvisten och integrera nuvarande altan (1) och ut till ett nytt tänkt trädäck vid (2).

• Hus med befintlig altan markerad som "1" och plats för nytt trädäck som "2".
    Skapa konto
  • Ritning över ett hus och befintliga altaner med markerad plats för ny altan och pilvisning.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.