Kolla var översvämningsskyddet sitter. I vårt nya badkar sitter det vid en tar som man har för att öppna botten-proppen. Det sitter ganska långt ner, så man kan vara fylla badkaret till 3/4 delar. Väldigt irriterande tycker jag och inget vi täckte på när vi köpte badkaret.