Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Nu verkar de ju ha 8 stycken på lager. Jag tycker inte ens ditt pris på ca 5300 kr är "för bra för att vara sant" utan ett normalt pris vid tex en rea eller utförsäljning. Jag hade fasiken legat på Proffsmagasinet och sagt att de ska skicka den.

[länk]
Eller så pustar du ut, och inser att du inte vill kånka runt på 32kg, när det är dags att plocka fram sågen.

• Gilla
Porsibygg
  • Laddar…
Uppdaterar då jag fått paketet, men postnord visar iaf att det är i Umeå i skrivande stund, så jag skulle vara förvånad om sågen inte kommer fram.

Är också inne på att de sålde de få de hade i lager, och nu försöker slingra sig undan. Men priset är rekordlågt enligt prisjakt, så kanske är det en felmärkning?

• Gilla
BA_Fredrik
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
jag har fått en bekräftelse på köpet, och då måste man sälja till det priset.
Tänker du driva frågan? Utgår från att du i så fall håller oss uppdaterade.

• Älska
Svante Svenson
  • Laddar…
Jag har också fått beställningar annullerade 2 gånger från proffsmagasinet. Så nåt galet med deras system verkar det absolut vara. Medvetet eller omedvetet.

• Gilla
Kirka75
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tänker du driva frågan? Utgår från att du i så fall håller oss uppdaterade.
Skiter björnen i skogen….

• Gilla
  • Älska
  • Haha
sirlongfellow och 9 till
  • Laddar…
C
V Villa1949 skrev:
Jag har också fått beställningar annullerade 2 gånger från proffsmagasinet. Så nåt galet med deras system verkar det absolut vara. Medvetet eller omedvetet.
Har hänt mig även med saker till ordinarie pris. Proffsmagasinet bekräftar ordern och tar betalt men vill sedan inte leverera av olika anledningar. Ljuger rakt ut om orsaken och noll vilja att "lösa problemet" eller lämna någon kompensation. Inte så "proffsigt".

Proffsmagasinet ville att jag kontaktade ARN för att driva detta vidare, så då gör jag väl det.

• Gilla
Farstatjej90 och 20 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Proffsmagasinet ville att jag kontaktade ARN för att driva detta vidare, så då gör jag väl det.
Är i samma sits och ska göra samma sak! 40% är ju inte ett orimligt avdrag under en kampanj. Kommer säkert vara viktigt om andra fått sina sågar till det priset - så uppdatera gärna om ni har det!

• Gilla
Farstatjej90 och 8 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det är inte sällan som jag faktiskt vill kapa längre än 10" klarar av. Sällan är det dock tjockleken som är "problemet". Sedan vill jag ha högt monterad motor + mjukstart + vinkla åt båda hållen.
jodå, det är klart att behovet finns. Jag tyckte bara att bilden var lite fånig och att de borde demat med ett annat material.

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
B BA_Fredrik skrev:
Är i samma sits och ska göra samma sak! 40% är ju inte ett orimligt avdrag under en kampanj. Kommer säkert vara viktigt om andra fått sina sågar till det priset - så uppdatera gärna om ni har det!
Ni som beställde en såg och fick avslag, dra ett PM till mig så kan vi dela info efter behov.

Mvh,
Mathias

• Gilla
Nilstyko och 6 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Ni som beställde en såg och fick avslag, dra ett PM till mig så kan vi dela info efter behov.
Förstår om du inte vill outa allt medan "det pågår" men jag som laddat med popcorn känner det som om jag missar showen. 😢

• Gilla
  • Haha
Farstatjej90 och 9 till
  • Laddar…
richardtenggren
MathiasS MathiasS skrev:

Mvh,
Mathias
Jag brukar alltid betala med kort när det är en bra deal, förstått det som det är svårare att backa affären då än med faktura?
Håller på dig!

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Jag brukar alltid betala med kort när det är en bra deal, förstått det som det är svårare att backa affären då än med faktura?
Håller på dig!
Jag betalade med Swish, de pengarna fick jag tillbaka idag. Samma hade nog hänt med ett kort gissar jag.

• Ledsen
richardtenggren
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag betalade med Swish, de pengarna fick jag tillbaka idag. Samma hade nog hänt med ett kort gissar jag.
Ja det gör knappast någon skillnad.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.