4 364 437 läst ·
14 166 svar
4364k läst
14,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Eller så pustar du ut, och inser att du inte vill kånka runt på 32kg, när det är dags att plocka fram sågen.Ossian K Olsson skrev:
Uppdaterar då jag fått paketet, men postnord visar iaf att det är i Umeå i skrivande stund, så jag skulle vara förvånad om sågen inte kommer fram.
Är också inne på att de sålde de få de hade i lager, och nu försöker slingra sig undan. Men priset är rekordlågt enligt prisjakt, så kanske är det en felmärkning?
Är också inne på att de sålde de få de hade i lager, och nu försöker slingra sig undan. Men priset är rekordlågt enligt prisjakt, så kanske är det en felmärkning?
Har hänt mig även med saker till ordinarie pris. Proffsmagasinet bekräftar ordern och tar betalt men vill sedan inte leverera av olika anledningar. Ljuger rakt ut om orsaken och noll vilja att "lösa problemet" eller lämna någon kompensation. Inte så "proffsigt".V Villa1949 skrev:
Byggnadsvårdare
· Älvsjö
· 17 inlägg
Är i samma sits och ska göra samma sak! 40% är ju inte ett orimligt avdrag under en kampanj. Kommer säkert vara viktigt om andra fått sina sågar till det priset - så uppdatera gärna om ni har det!MathiasS skrev:
jodå, det är klart att behovet finns. Jag tyckte bara att bilden var lite fånig och att de borde demat med ett annat material.MathiasS skrev:
Ni som beställde en såg och fick avslag, dra ett PM till mig så kan vi dela info efter behov.B BA_Fredrik skrev:
Mvh,
Mathias
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Letar fortfarande borrsats. Vad tror ni om denna? Känner mig lite skeptisk…. Sälj på väldigt få ställen och då till detta lägre pris, ungefär. För 5% cobolt / m35 stål är detta lite för billigt för att fungera så bra man hoppas att det ska göra….
https://www.proffsproduktershop.se/borr/hss-cobalt-5-set-25-delar-1-13-mm-tecos.html
https://www.proffsproduktershop.se/borr/hss-cobalt-5-set-25-delar-1-13-mm-tecos.html