Byggahus.se
B
stigen stigen skrev:
Jula Värmdö!

ESAB svets till bra pris för den som behöver!

Dag
[bild]

[bild]

[bild]
Ja, den skulle jag behöva... synd att det är 40mil bort 🤔
Kollade faktiskt på Julas sida igår efter den där och då stod det att den inte fanns i några butiker.
 
B breakman skrev:
Ja, den skulle jag behöva... synd att det är 40mil bort 🤔
Kollade faktiskt på Julas sida igår efter den där och då stod det att den inte fanns i några butiker.
Sådant som är i deras Fyndhörna verkar vara utanför vanliga saldot. Så lönar sig ibland att bara åka förbi och kika. Har gjort några riktiga fynd (om än att det oftast är mest skräp...)


/Jocce
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Vill du ha den så kan jag köpa den så får du lösa transporten senare.
Dag
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 17 till
  • Laddar…
B
När @stigen var schysst och löste svetsen åt mig, finns det någon på BH som åker norrut mot Sundsvall i närtid och har plats för 60kg plåtlåda? 🙂
 
  • Gilla
  • Älska
Snow_Stone och 5 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
När @stigen var schysst och löste svetsen åt mig, finns det någon på BH som åker norrut mot Sundsvall i närtid och har plats för 60kg plåtlåda? 🙂
(Jag vet-Offtopic och vissa ogillar det)
Måste bara säga att jag ÄLSKAR detta med Byggahusforumet. Folk som hjälper varandra kors och tvärs över landet! UNDERBART!


/Jocce
 
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 27 till
  • Laddar…
B
Vad tror ni om det startades en ny tråd tråd där det bara postades information om verktyg till bra pris, dvs ett inlägg med länk eller info om ett verktyg till bra pris. Inga diskussioner tillåtna eller andra kommentarer tillåtna, sedan kunde man ha denna här tråden som diskussions tråd till den tråden. Då kan man prenumerera bara på den tråden och slippa få massa notiser. Om man vill diskutera något kan man göra det här. Sorry vet att nu får ni en ytterligare notis. Eller tvärtom behålla den här tråden för tips men starta en ny tråd för alla diskussioner och kommentarer?
 
  • Gilla
freddan83 och 4 till
  • Laddar…
U
B ByggareNic skrev:
Vad tror ni om det startades en ny tråd tråd där det bara postades information om verktyg till bra pris, dvs ett inlägg med länk eller info om ett verktyg till bra pris. Inga diskussioner tillåtna eller andra kommentarer tillåtna, sedan kunde man ha denna här tråden som diskussions tråd till den tråden. Då kan man prenumerera bara på den tråden och slippa få massa notiser. Om man vill diskutera något kan man göra det här. Sorry vet att nu får ni en ytterligare notis. Eller tvärtom behålla den här tråden för tips men starta en ny tråd för alla diskussioner och kommentarer?
Det har försökts, men de trådarna har dött ut.
 
  • Gilla
  • Haha
john.h och 7 till
  • Laddar…
B ByggareNic skrev:
Vad tror ni om det startades en ny tråd tråd där det bara postades information om verktyg till bra pris, dvs ett inlägg med länk eller info om ett verktyg till bra pris. Inga diskussioner tillåtna eller andra kommentarer tillåtna, sedan kunde man ha denna här tråden som diskussions tråd till den tråden. Då kan man prenumerera bara på den tråden och slippa få massa notiser. Om man vill diskutera något kan man göra det här. Sorry vet att nu får ni en ytterligare notis. Eller tvärtom behålla den här tråden för tips men starta en ny tråd för alla diskussioner och kommentarer?
Den finns redan, är inte så aktiv..
https://www.byggahus.se/forum/threa...st-tips-ingen-diskussion.402524/#post-4276650
 
  • Gilla
Horgmo och 7 till
  • Laddar…
Såna här fanns det 3 på Hornbach Trollhättan.
Nu är det två kvar..
Produktlåda, Oras Smart ventil, rea-prisetikett, 949,50 SEK, 'Allt ska bort', vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dublin och 2 till
  • Laddar…
K
tveksamt tveksamt skrev:
Den finns redan, är inte så aktiv..
[länk]
Den tråden är inte pinnad överst så det är inte konstigt att den försvinner längre ner med tiden
 
K kniv skrev:
Den tråden är inte pinnad överst så det är inte konstigt att den försvinner längre ner med tiden
Flertalet såna trådar har gjorts, mer än en har vart pinnad. "Problemet" är att de flesta av oss är här för att diskutera och lära av varandra så de urartar eller dör ut ganska snabbt :)
 
  • Gilla
Nilstyko och 11 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Flertalet såna trådar har gjorts, mer än en har vart pinnad. "Problemet" är att de flesta av oss är här för att diskutera och lära av varandra så de urartar eller dör ut ganska snabbt :)
Flera trådar begränsar väll inte möjligheten att diskutera? Kanske beror det på dålig disciplin,ovilja eller oaktiv moderering? Det fungerar på många andra större forum. Själv skulle jag föredra att dela upp det hela.
 
  • Gilla
ByggareNic och 2 till
  • Laddar…
O orangeone skrev:
Flera trådar begränsar väll inte möjligheten att diskutera? Kanske beror det på dålig disciplin,ovilja eller oaktiv moderering? Det fungerar på många andra större forum. Själv skulle jag föredra att dela upp det hela.
Och det är ju fullt möjligt, följ tråden där diskussioner inte är tillåtna.
Det postas inte lika mycket tips i den dock.
 
Redigerat:
  • Gilla
F_man och 6 till
  • Laddar…
O orangeone skrev:
Flera trådar begränsar väll inte möjligheten att diskutera? Kanske beror det på dålig disciplin,ovilja eller oaktiv moderering? Det fungerar på många andra större forum. Själv skulle jag föredra att dela upp det hela.
Det är väl bara att bevaka den om du är intresserad. Själv tycker jag det är bra att kunna ställa lite frågor om sakerna det tipsas om faktiskt är värda ett köp, osv. Så jag håller mig och mina tips till den här tråden 🙂
 
  • Gilla
F_man och 8 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Det är väl bara att bevaka den om du är intresserad. Själv tycker jag det är bra att kunna ställa lite frågor om sakerna det tipsas om faktiskt är värda ett köp, osv. Så jag håller mig och mina tips till den här tråden 🙂
Ja det skulle, som jag försökte säga tidigare, inte hindra dina frågor att dela upp trådarna. Svaren hittills känns tyvärr inte så konstruktiva, men jag fick iaf vädra min åsikt.
 
  • Gilla
Prodigys och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.