Byggahus.se

Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!

1. Hep
    Garagebyggare · Stockholm · 3 056 inlägg

Hep

Garagebyggare
    Jag passerar täbybutiken i morgon när de öppnar, så jag kan rapportera här strax efter jag köpt på mig allt intressant...

2. mattiasp
    Husägare · Täby, Sthlm · 6 742 inlägg

mattiasp

Husägare
    Det var rätt länge sedan de sålde ut skruvsortimentet i Täby. Räkna inte med någon lycka där.

3. stigen
    Verktygstokig · Värmdö · 3 330 inlägg

stigenPremiumikon: Lampa

Verktygstokig
    Men @mattiasp, ”den som söker skola finna”!

4. mattiasp
    Husägare · Täby, Sthlm · 6 742 inlägg

mattiasp

Husägare
    Om man skall vara noga, och det skall man ju, så är "skola" en pluralform. Var inte du lärare en gång i tiden? ;)
    Ta inte illa upp. Jag skojar bara, eller har en släng av tillfällig asperger.

5. D
    Medlem · 1 inlägg

DZ90

Medlem
    Bosch gas 35 M afc grovdammsugare, 5722 kr på Amazon, länk.

Billigast på prisjakt: 7 796 kr. länk

• Laddar…
  6. Cheesen
    Nybyggare · Boden · 2 384 inlägg
  7. Hep
    Garagebyggare · Stockholm · 3 056 inlägg

Hep

Garagebyggare
    Klar jag anade att Mattias hade koll, men jag stack ändå in huvudet på Granngården. Jag förstår att de sålt ut en massa saker, för det är en helt annan butik än för ett år sedan. Nu finns det inte ens någon avdelning där de skulle kunna ställa en låda skruv utan att det skulle kännas väldigt fel.

• Laddar…
  8. T
    Trädgårdsfixare · Blekinge · 142 inlägg

trycklös

Trädgårdsfixare
    • Laddar…
  9. A
    Medlem · Skåne · 683 inlägg
    Tycker det ser ut som Amazon har lite lägre priser just nu på Wera verktyg

Wera 0513400001 Kraftform Micro Big Pack 1 Skruvmejselsats, 25 Delar. 777 kr

Wera 05105630001 Skruvmejsel, Svart, Grön. 541 kr

10. Cheesen
    Det närmar sig däckbyte... Jag fick en liknande modell i födelsedagspresent ifjol. Oerhört mycket roligare när man har en momentnyckel. Dom plastade hylsorna har jag haft i många år och är även uppskattade.
    https://amzn.to/3kVRVzC jag vet inte om 900:- är rätt pris men okej, jag vill minnas att min momentnyckel kostade nära 600 för bara nyckeln.. och det är klart man ska ha ett gott år när man lägger om till sommarsulorna.

11. Cheesen
    Micro big packen där är ordinarie pris på min Amazon... Jag vet inte riktigt hur det funkar med blixterbjudande, tror dom är personliga men får upp några riktigt bra när jag söker på Wera.
    https://amzn.to/40h5Z76
    Torxnycklarna har jag sneglat på länge... Synd bara att man känner sig som en riktig junkie när man funderar på Wera, kokain är ju billigt i jämförelse:p

• Laddar…
  12. A
    Medlem · Skåne · 683 inlägg
    De jag kollade på var inte blixterbjudanden, men ändå låga priser när jag tittade i historiken på Prisjakt och Pricerunner.
    Ja det blir ju en last…men skulle reparera en grej igår och störde mig på mina billiga gamla micromejslar…

13. K
    Medlem · 1 203 inlägg

kniv

Medlem
    Jag har Weras hex-nycklar och kan säga att jag alltid har ett leende på läpparna när jag tar fram dom för att skruva :D

• Laddar…
  14. I
    Medlem · Kristianstad · 1 104 inlägg

Ironside

Medlem
    Har köpt en del Wera prylar på Amazon och kan bara flika in att ex skruvmejslarna köpte jag för typ samma pris förra sommaren. Uppfattningen är att de har återkommande "rea" på prylar lite då och då så som många andra butiker.

• Laddar…
  15. Cheesen
    Jag drömmer ju om en komplett sats med wera cyclop och wera joker blocknycklar. -> https://amzn.to/3kZOVSY
    Men det är svårt att motivera för frun att jag ska köpa 11 blocknycklar för nära tre tusen kronor "Du har ju verktyg" Får väl önska dom i femtiårspresent....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.