Byggahus.se
kysan kysan skrev:
499:- Hittar inte mycket för det priset så rean verkar äkta.
Har haft den satsen några år och det är riktigt bra grejor. Använder hellre spärrskaft när jag skall dra in farmarskruvar och liknande än en skruvknackare, blir liksom bättre kontroll och känns gött :)
 
  • Wow
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
K keckepro skrev:
Har haft den satsen några år och det är riktigt bra grejor. Använder hellre spärrskaft när jag skall dra in farmarskruvar och liknande än en skruvknackare, blir liksom bättre kontroll och känns gött :)
Farmarskruv med spärrskaft låter som en mardröm i mina öron, skulle för mig öka tiden för att skruva plåttak med en faktor 50 :surprised:
 
  • Haha
  • Gilla
nimhed och 1 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Farmarskruv med spärrskaft låter som en mardröm i mina öron, skulle för mig öka tiden för att skruva plåttak med en faktor 50 :surprised:
Ja jag är ju helt lost idag. Får skylla på grabben som haft tivoli hela natten. Menar givetvis franska träskruvar (modell större)
 
  • Gilla
  • Älska
kulle och 3 till
  • Laddar…
K keckepro skrev:
Använder hellre spärrskaft när jag skall dra in farmarskruvar
Lite märkligt för när jag läste detta inlägg såg jag rejäla frallor framför mig trotts att det står "fel".
K keckepro skrev:
Ja jag är ju helt lost idag. Får skylla på grabben som haft tivoli hela natten. Menar givetvis franska träskruvar (modell större)
 
Vill härmed slå ett slag för Dewalts 12-volts paket med skruvdragare (DCD701) och slagskruvdragare (DCF801), inklusive 2st 3 Ah batterier, laddare och TSTAK-väska. Jag använder båda (även om det i verktygslådan i övrigt endast finns Bosch batteriverktyg (och en Metabo monstermaskin för metallborrning) och är mycket nöjd. Skruvdragaren DCD701 är marknadens mest kraftfulla 12-voltare (57Nm). Dewalt 12-volts verktygskit med en skruvdragare, slagskruvdragare, två batterier, laddare och en TSTAK-väska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lindarns har sålt paketet för 2 250:- i några månader. Övriga tar minst 3 100:- för paketet. Inget tillfälligt extrapris, men jag tror inte att det varar för evigt. Finns många tester och jämförelser av dessa på Youtube (amerikanska förstås).

https://lindarn.se/dewalt-verktygskit-12v-xr-dck2110l2t
 
G Gudahov skrev:
Vill härmed slå ett slag för Dewalts 12-volts paket med skruvdragare (DCD701) och slagskruvdragare (DCF801), inklusive 2st 3 Ah batterier, laddare och TSTAK-väska. Jag använder båda (även om det i verktygslådan i övrigt endast finns Bosch batteriverktyg (och en Metabo monstermaskin för metallborrning) och är mycket nöjd. Skruvdragaren DCD701 är marknadens mest kraftfulla 12-voltare (57Nm).[bild]

Lindarns har sålt paketet för 2 250:- i några månader. Övriga tar minst 3 100:- för paketet. Inget tillfälligt extrapris, men jag tror inte att det varar för evigt. Finns många tester och jämförelser av dessa på Youtube (amerikanska förstås).

[länk]
Jag blir lite sugen, tänkte ju gå på Bosch 12V då jag redan har laddare och ett batteri (och ett verktyg), men detta känns ju mer för pengarna, dessutom passar inte Bosch riktigt i mina händer (av de jag känt på), även om 12V är små, smidiga och ganska ok... verkade inte finnas hos varken bauhaus eller hornbach för prismatch.

I alla fall, tack för tipset, tror jag.
 
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
Jula Värmdö just nu på fyndtorget!
Ett ex. kvar! 600kr!


Grovdammsugare från MEEC Tools på rea för 600 kr, originalpris 3 499 kr, med tillbehör och produktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
  • Gilla
xxx.maws
  • Laddar…
3500spänn för en MEEC. Är det verkligen sådan kvalitet på den? 600 som den kostar nu känns som ett mer rättvist pris. Eller?
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
3500spänn för en MEEC. Är det verkligen sådan kvalitet på den? 600 som den kostar nu känns som ett mer rättvist pris. Eller?
Dubbla motorer, vet inte vad du hittar något liknande under 3000kr iallafall.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
richardtenggren
X xxx.maws skrev:
Dubbla motorer, vet inte vad du hittar något liknande under 3000kr iallafall.
Det där känns lite som att välja cykel efter antalet ”växlar” :geek:
 
  • Gilla
Lucif3r och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.