Byggahus.se
Alfredo Alfredo skrev:
Se bara till att ni har batterier hemma så att ni kan använda den direkt! :crysmile:
[bild]
Den är bara på 50W så inte så farligt.
 
Hjälp en novis. Amazon, vad är det? En webbshop? Några konstigheter att handla där?
 
K Krukmakaren skrev:
Hjälp en novis. Amazon, vad är det? En webbshop? Några konstigheter att handla där?
Det är en farlig webshop, enormt utbud på "villhöver" och ibland väldigt bra priser. :)
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
K Krukmakaren skrev:
Hjälp en novis. Amazon, vad är det? En webbshop? Några konstigheter att handla där?
Klicka på länken i #8820 så är början till slutet nära... :crysmile:
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Se bara till att ni har batterier hemma så att ni kan använda den direkt! :crysmile:
[bild]
1 A, är det modellen större än AA, eller drar tången en ampere? Jag har slut på A-batterier tyvärr.. :cry:
 
  • Ledsen
Lucif3r och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Se bara till att ni har batterier hemma så att ni kan använda den direkt! :crysmile:
[bild]
50 W är den på enligt spec. Inte illa!
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
1 A, är det modellen större än AA
Nej de heter väl C har jag för mig, och de riktigt biffiga som man knappt ser längre D.
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
eller drar tången en ampere?
Så måste det vara! (y) De kunde väl för tusan även skriva vilken sorts batteri man behöver. :mad:
 
  • Haha
john.h och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej de heter väl C har jag för mig, och de riktigt biffiga som man knappt ser längre D.
Så måste det vara! (y) De kunde väl för tusan även skriva vilken sorts batteri man behöver. :mad:
Min fungerar utmärkt utan batteri så ni behöver inte bekymra er. :)
 
Alfredo Alfredo skrev:
Nej de heter väl C har jag för mig, och de riktigt biffiga som man knappt ser längre D.
Så måste det vara! (y) De kunde väl för tusan även skriva vilken sorts batteri man behöver. :mad:
Den drar 1 A och är på 50 W, så ett batteri på 50 Volt ska det vara.
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
J john.h skrev:
Min fungerar utmärkt utan batteri så ni behöver inte bekymra er. :)
Drar en suck av lättnad... Och för att vara lite allvarlig så kunde inte heller jag låta bli utan nu är en beställd av mig med!
 
  • Haha
john.h
  • Laddar…
J john.h skrev:
Knipex Cobra XL 400mm för 291:- kan väl inte vara helt dåligt? Kostar 709:- på Bauhaus som ett exempel.

[länk]
Köp även här :geek:
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
I
Har en Bacho Polygrip 250mm, 400mm måste vara ett moster? Såg att de hade en hel del andra storlekar, man kanske skulle ta att testa en 300 mm. Vilken skulle ni säga är mest all-around?
 
Redigerat:
I Ironside skrev:
Har en Bacho Polygrip 250mm, 400mm måste vara ett måster? Såg att de hade en hel del andra storlekar, man kanske skulle ta att testa en 300 mm. Vilken skulle ni säga är mest all-around?
En 180mm är i mina ögon mest mångsidig. Stor nog för dom vanliga storlekarna på mutter mm och liten nog för att få plats i spikfickan
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
I Ironside skrev:
Har en Bacho Polygrip 250mm, 400mm måste vara ett måster?
Visst menar du "ett måste"? Så tänkte jag i alla fall och beställde. :oops: Eller kanske menar du "ett monster"? :thinking: Strunta samma, sådan har ju fått en renässans på fredagskvällarna under våren, har jag hört, så ett sånt villhöver jag verkligen!
 
I Ironside skrev:
Har en Bacho Polygrip 250mm, 400mm måste vara ett måster? Såg att de hade en hel del andra storlekar, man kanske skulle ta att testa en 300 mm.
Varför inte ett trepack. Köp dem en och en så landar det på knappt 800 inklusive frakt.

Skärmdump av Amazon-kundvagn med tre KNIPEX polygripstång varor och en summering av totalpriset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Eller var (mindre) "listig" och köp ett trepack så landar det på 1250 varav 200 i frakt. :surprised: Det gäller att kolla noga på Amazon...

Skärmdump från Amazon med beställning av Knipex tångset, pris och leveransinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


För övrigt plingade min PostNord-app precis och sa att ett paket från Amazon var registrerat. (y)
 
  • Gilla
Ironside och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.