Remne skrev:
Detta måste väl vara ett klipp??? en naken 18v Makita Multi för 1250kr...
[bild]
Jag har denna maskinen, kan säga att jag var tveksam i början men ju mer jag bygger på mitt hus ju mer kommer den till användning!
Bara älskar den, och för 1250 så är det ju inget att fundera på!
KÖP :thumbup:

screamin-daemon skrev:
Nja, går ju att hitta såna på Tradera med, väldigt många som importerar och säljer där.
[länk]
Har faktiskt handlat en sån av dem (en del andra prylar oxå) :)

Remne skrev:
Nog för jag är smålänning, men är inte vinsten mer än 250kr så ger jag hellre det till en handlare i Sverige (Verktygsladan i detta fallet) än till en importör....(den gick för 999kr tillslut)...fast jag är nog bara gammalmodig:o
Jag sponsrar verktygsladan på annat sätt. Han är hovleverantör av skruv till vår renovering och mycket skruv blir det ;)

Roblarsson skrev:
Jag har denna maskinen, kan säga att jag var tveksam i början men ju mer jag bygger på mitt hus ju mer kommer den till användning!
Jag har ju redan en Fein MM.....
fast man kunde ju köpa den och häcksaxen jag funderat på för att få ett batteri på köpet.....men jag har ju annat på min önskelista som måste ha förtur.....:o

Remne skrev:
Jag har ju redan en Fein MM.....
fast man kunde ju köpa den och häcksaxen jag funderat på för att få ett batteri på köpet.....men jag har ju annat på min önskelista som måste ha förtur.....:o
Har du en fein så byt inte.
Hade en fein innan jag skaffade makitan och feinen är mycket bättre

Roblarsson skrev:
Såg att till makitan fanns en adapter som säger att den passar till fein-blad m.m. ... Passar då även tex bosch och randomblad från tex jula?

thestrut skrev:
Såg att till makitan fanns en adapter som säger att den passar till fein-blad m.m. ... Passar då även tex bosch och randomblad från tex jula?
Hmmm, det kanske ligger en i lådan?
Har inte testat.. Men jag har köpt vanliga i byggvaruhandeln och de har passat :)

Denna lödstation kan ha varit med tidigare. Hur som helst borde den vara värd 124 kronor för sällananvändaren.

ullberg
Alfredo skrev:
Denna lödstation kan ha varit med tidigare. Hur som helst borde den vara värd 124 kronor för sällananvändaren.
Japp, den har varit med förut, fast den gången kostade den 99 kr, jag fick med mig en i den vändan.

Då blev jag å andra sidan samtidigt "lurad" på en IR-termometer (IR termometern var förvisso billig, men numer helt värdelös då jag köpte en IR-kamera bara några veckor senare) så det jämnar väl ut sig ;)

/U

ullberg skrev:
Japp, den har varit med förut, fast den gången kostade den 99 kr, jag fick med mig en i den vändan.
Och var den något att ha?

ullberg
Har bara provat att värma upp den en gång, och det funkade fint. Så småningom ska jag säkert hitta något att använda den till också, men jag har fullt förtroende för att den duger för den sällananvändare jag är.

Beställt en naken makita multiverktyg på verktygsladan för 1250 och makita skruvdragarpaket med 2 batterier på netonnet för 1990.

Dyrt att surfa på detta forum;) och tack för alla bra tips!

thestrut skrev:
Beställt en naken makita multiverktyg på verktygsladan för 1250 och makita skruvdragarpaket med 2 batterier på netonnet för 1990.

Dyrt att surfa på detta forum;) och tack för alla bra tips!
Om du hittade denna tråden menar du väl billigt? :)

thestrut skrev:
Bra grejor till bra pris. (Har alltid tyckt att kombon borrskruvdragare + multi är det ultimata kommandokitet för 90% av allt man behöver fixa. Skall göra en särskild låda för det och valda handverktyg för att ha som utryckningskit i hallgarderoben.)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.