4 366 344 läst ·
14 174 svar
4366k läst
14,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Medlem
· Västra götalands län
· 60 inlägg
Jag sponsrar verktygsladan på annat sätt. Han är hovleverantör av skruv till vår renovering och mycket skruv blir detRemne skrev:
Jag har ju redan en Fein MM.....Roblarsson skrev:
fast man kunde ju köpa den och häcksaxen jag funderat på för att få ett batteri på köpet.....men jag har ju annat på min önskelista som måste ha förtur.....
Såg att till makitan fanns en adapter som säger att den passar till fein-blad m.m. ... Passar då även tex bosch och randomblad från tex jula?Roblarsson skrev:
Medlem
· Västra götalands län
· 60 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 997 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 997 inlägg
Japp, den har varit med förut, fast den gången kostade den 99 kr, jag fick med mig en i den vändan.Alfredo skrev:
Då blev jag å andra sidan samtidigt "lurad" på en IR-termometer (IR termometern var förvisso billig, men numer helt värdelös då jag köpte en IR-kamera bara några veckor senare) så det jämnar väl ut sig
/U
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 997 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 997 inlägg
Har bara provat att värma upp den en gång, och det funkade fint. Så småningom ska jag säkert hitta något att använda den till också, men jag har fullt förtroende för att den duger för den sällananvändare jag är.
Beställt en naken makita multiverktyg på verktygsladan för 1250 och makita skruvdragarpaket med 2 batterier på netonnet för 1990.
Dyrt att surfa på detta forum
och tack för alla bra tips!
Dyrt att surfa på detta forum
Medlem
· Stockholms län
· 416 inlägg
Bra grejor till bra pris. (Har alltid tyckt att kombon borrskruvdragare + multi är det ultimata kommandokitet för 90% av allt man behöver fixa. Skall göra en särskild låda för det och valda handverktyg för att ha som utryckningskit i hallgarderoben.)thestrut skrev:
Synd man inte bor i Tokholm. Men kanske någon annan kan ha nytta av det?
http://www.blocket.se/stockholm/Festool_tillbehor___demomaskiner_51022204.htm?ca=23_11&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/Festool_tillbehor___demomaskiner_51022204.htm?ca=23_11&w=3