4 539 719 läst ·
14 689 svar
4540k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Bosch GTS 635-216 bordsåg 2676.- ,billigast på prisjakt 4574.-
https://www.amazon.se/Bosch-Professional-bordssåg-635-216-kling-Ø/dp/B07R3X3MQM/ref=sr_1_9?dchild=1&qid=1607424698&smid=ANU9KP01APNAG&sr=8-9&suppress-ve=1
https://www.amazon.se/Bosch-Professional-bordssåg-635-216-kling-Ø/dp/B07R3X3MQM/ref=sr_1_9?dchild=1&qid=1607424698&smid=ANU9KP01APNAG&sr=8-9&suppress-ve=1
Har kollat efter en bordsåg att köpa och funderat på Metabo ett tag av den större varianten.P pleqtiz skrev:
Men med detta priset så känns detta som en bra hobby bordsåg att börja med.
Beställde en så får vi se.
En fråga: Kör ni faktura eller kort eller hur hanterar ni era betalningar med amazon?
ja det var ju rätt puckat. Föredrar att man gör som på SweclockersK Kacper skrev:
Jag vill ju gå in och trycka på senaste inlägget. Inte hålla på att filtrera bort massa trams....
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först! - Stationära datorer: Köpråd - Sidan 440 (sweclockers.com)
kan en massa anarkistiska nördar få det så där snyggt borde vi med kunna
(även om man tog "visa länkar" var ju hälften av inläggen diskussioner och inte tips)
Du är inte den första att tycka till om detta, även jag var inne på samma bana. Man gjorde ett försök att dela men utan diskussion dog tråden. Det krävs helt enkelt en hel del aktiva tipsare inte bara folk som följer.Appendix skrev:
ja det var ju rätt puckat. Föredrar att man gör som på Sweclockers
Jag vill ju gå in och trycka på senaste inlägget. Inte hålla på att filtrera bort massa trams....
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först! - Stationära datorer: Köpråd - Sidan 440 (sweclockers.com)
kan en massa anarkistiska nördar få det så där snyggt borde vi med kunna
(även om man tog "visa länkar" var ju hälften av inläggen diskussioner och inte tips)
Behöver inte vara stöldgods har själv fått verktyg som betalning av företag för extra jobb som inte kan ta ut kontanter några polare får ofta verktygs väskor som julklapp av företaget dom jobbar för på en firma jag jobba på för några år sedan hade vi några ålderspensionärer som hjälpte till mycket och dom tog ut verktyg som lön istället för pengarC Chentin skrev: