Denniis Denniis skrev:
Japp, det stämmer. När jag beställde var det två laddare med på bilden, men enligt texten var det enbart en laddare som följde med.
= Black Magic :cool:

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Bosch GTS 635-216 bordsåg 2676.- ,billigast på prisjakt 4574.-

[länk]
Har kollat efter en bordsåg att köpa och funderat på Metabo ett tag av den större varianten.
Men med detta priset så känns detta som en bra hobby bordsåg att börja med.

Beställde en så får vi se.

En fråga: Kör ni faktura eller kort eller hur hanterar ni era betalningar med amazon?

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Jag kör med kort. Har det registrerat där. Har fungerat jättebra.

• Gilla
Stibbadrill och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Bosch GTS 635-216 bordsåg 2676.- ,billigast på prisjakt 4574.-

[länk]
På Black Friday hade de 10 st av den värre modellen GTS 10 XC för 6600 kr med fri frakt. Då låg den som.billigast för 7900 kr på prisjakt. Så Amazon är värt att kolla lite då och då.

Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Jag med.

Jag också.

Kort även här.
Har iofs bara beställt från Amazon.de, men hur är Amazon.se's faktura lösning, inte kör dom Klarna?

FredrikR FredrikR skrev:
Kort även här.
Har iofs bara beställt från Amazon.de, men hur är Amazon.se's faktura lösning, inte kör dom Klarna?
inte Klarna vad jag kunde se. Får se när jag får den.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Amazon.se's faktura lösning, inte kör dom Klarna?
Får en samlingsfaktura för senaste månadens köp... smidigt.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Synd tråden alltid ballar ur till diskussion och inte tips :(

Appendix Appendix skrev:
Synd tråden alltid ballar ur till diskussion och inte tips :(
Det är för att det här är en hopslagning av tips- och diskussionstråden i ett. Finns instruktioner om hur du filtrerar för att se bara poster med länkar.

K Kacper skrev:
Det är för att det här är en hopslagning av tips- och diskussionstråden i ett. Finns instruktioner om hur du filtrerar för att se bara poster med länkar.
ja det var ju rätt puckat. Föredrar att man gör som på Sweclockers :)
Jag vill ju gå in och trycka på senaste inlägget. Inte hålla på att filtrera bort massa trams....

Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först! - Stationära datorer: Köpråd - Sidan 440 (sweclockers.com)

kan en massa anarkistiska nördar få det så där snyggt borde vi med kunna ;)

(även om man tog "visa länkar" var ju hälften av inläggen diskussioner och inte tips)

• Gilla
O och 3 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
ja det var ju rätt puckat. Föredrar att man gör som på Sweclockers :)
Jag vill ju gå in och trycka på senaste inlägget. Inte hålla på att filtrera bort massa trams....

Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först! - Stationära datorer: Köpråd - Sidan 440 (sweclockers.com)

kan en massa anarkistiska nördar få det så där snyggt borde vi med kunna ;)

(även om man tog "visa länkar" var ju hälften av inläggen diskussioner och inte tips)
Du är inte den första att tycka till om detta, även jag var inne på samma bana. Man gjorde ett försök att dela men utan diskussion dog tråden. Det krävs helt enkelt en hel del aktiva tipsare inte bara folk som följer.

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Mycket handlar ju om varför dom inte är använda.
Varför lämnar han bara inte tillbaks dom till butiken (öppet köp)?
Det är uppenbart stöld.
Hade han varit smart hade han sålt dom styckvis och fått mer pengar för dom.
Behöver inte vara stöldgods har själv fått verktyg som betalning av företag för extra jobb som inte kan ta ut kontanter några polare får ofta verktygs väskor som julklapp av företaget dom jobbar för på en firma jag jobba på för några år sedan hade vi några ålderspensionärer som hjälpte till mycket och dom tog ut verktyg som lön istället för pengar

• Gilla
TCG
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.