T
T Ejmelie skrev:
Makita powerpack för väldigt bra pris:

[länk]
Funderar på att slå till. Men har inte följt priserna på Makita så länge. Är det ett riktigt bra pris eller är dessa erbjudanden vanliga?

T Ejmelie skrev:
Funderar på att slå till. Men har inte följt priserna på Makita så länge. Är det ett riktigt bra pris eller är dessa erbjudanden vanliga?
Något billigare än tidigare kampanjer. 5 ah batterier brukar vara på erbjudande runt 650-700:- laddaren runt 1000-1200:- och en makpac 200-300:-

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Jag hade köpt beg, men jag använder inte mina så jättemycket då vi har lägenhet.
Sen är ju nytt alltid nytt och kul på ditt sätt.

T
W Willewonka skrev:
Jag hade köpt beg, men jag använder inte mina så jättemycket då vi har lägenhet.
Sen är ju nytt alltid nytt och kul på ditt sätt.
Tycker det är lite vanskligt att köpa begagnat. Man vet inte hur de hanterats m.m. Ett batteri kan ju helt plötsligt bara sluta att ta laddning. Svårt att se skicket från utsidan.

T Ejmelie skrev:
Tycker det är lite vanskligt att köpa begagnat. Man vet inte hur de hanterats m.m. Ett batteri kan ju helt plötsligt bara sluta att ta laddning. Svårt att se skicket från utsidan.
Sant, men jag köpte 2st 6ah+2 port laddare samt dtd154 för 1500kr. Visst det är använt men det ska ändå hålla. Kan tekniskt sett sälja maskinen och laddaren separat för 1500 för båda på tradera=gratis batterier.

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
T
W Willewonka skrev:
Sant, men jag köpte 2st 6ah+2 port laddare samt dtd154 för 1500kr. Visst det är använt men det ska ändå hålla. Kan tekniskt sett sälja maskinen och laddaren separat för 1500 för båda på tradera=gratis batterier.
Vart gjorde du det fyndet?

T Ejmelie skrev:
Vart gjorde du det fyndet?
Blocket

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
Ahlsell kör kampanj på Bosch dragare.

Obs! Priset är plus moms. Obs!

Bosch GSR 18V-55 skruvdragare med 2st 5,0Ah batterier och laddare i Ahlsells kampanj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

R Robert-san01 skrev:

[bild]
Känns som att vi borde hålla oss till återförsäljare som privatpersoner faktiskt kan handla hos.

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:

[bild]
Säljs för 2400:- till standardpris hos Duabhuset.
Innan den här tas bort så vill jag bara påpeka att det är ju också ett tips för de som funderar på att införskaffa via Ahlsell.

• Gilla
Härryda2015 och 3 till
  • Laddar…
En sida bak finns denna länk till Hornbach som säljer samma skruvdragare men med 2x4ah batterier för 1995 kr inkl moms istället för 2x5ah.

• Gilla
JeppeMcKenzie och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Funderar på om jag kan våtblästra bort färg från en betongtrapp och surfade då på den här, måste väl vara bra pris?
[bild]
Om du kollar prishistoriken på valfri jämförelsesite ser man att priset pumpats upp från maj till nu. Tidigare låg produkten på 700kr med frekventa dippar till ~600kr. Inte ett dåligt pris nu, men kanske inte ett fynd heller.

• Gilla
ReginB och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.