Höghus Höghus skrev:
I skrivande stund 6 likes på mitt tidigare inlägg och ingen åthutning från Mod.
Det tycker jag tyder på att det finns ett intresse att rapportera även om citroner i detta forum.

/Höghus
På forumet, absolut, men nu pratade jag om den här tråden. Var snäll och läs trådnamnet.
PM:a gärna om du vill återkomma.

• Gilla
Lizzardo och 12 till
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
På forumet, absolut, men nu pratade jag om den här tråden. Var snäll och läs trådnamnet.
PM:a gärna om du vill återkomma.
Med risk för att skita ned tråden ytterligare så vill jag bara hålla med C.Lundin.
I sig inget fel på inläggen som absolut är läsvärda, men de glider ifrån trådämnet.
Skapa en egen tråd över usla företag o kass kundtjänst. Jag lovar att den snabbt kommer att få många inlägg. Se bara på Blocket-tråden.

• Gilla
Hochiha och 5 till
  • Laddar…
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Duabhuset har bra procentuella rabatter på de flesta blåa Bosch, ganska många ligger runt 50 %.

Jag har dock ingen aning om hur deras ordinarie priser ligger. Jag har lite dålig koll på bosch men jag fick känslan av att deras ordinarie pris låg lite högt på vissa artiklar.

Tycker man att deras blåa nyans är lite småful har de även rabatt på Makita.

T Trunk skrev:
Duabhuset har bra procentuella rabatter på de flesta blåa Bosch, ganska många ligger runt 50 %.

Jag har dock ingen aning om hur deras ordinarie priser ligger. Jag har lite dålig koll på bosch men jag fick känslan av att deras ordinarie pris låg lite högt på vissa artiklar.

Tycker man att deras blåa nyans är lite småful har de även rabatt på Makita.
Men bör väl även kunna prismatcha mot ex Bauhaus och få ytterligare 12%?

Proffsmagasinet har DeWalt-kampanj denna helg.

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
M Moltas skrev:
Proffsmagasinet har DeWalt-kampanj denna helg.
Körde man prisjakt.se så var rätt många av deras "erbjudanden" nu i nivå med vad andra tar som ordinarie pris...

• Gilla
Niklasloow och 1 till
  • Laddar…
Någon som har tips på trallskruv just nu? Behöver för ca 20 m2.

Jag skulle undvika skruv i C4-kvalitet och satsa på A2 eller A4-kvalitet istället. Du kommer att ångra C4 valet den dagen du vill ändra/lossa/byte något på din altan.

Har ingen referens till något bra erbjudande på A2/A4 skruvar men de brukar finnas om man söker.

R roli skrev:
Jag skulle undvika skruv i C4-kvalitet och satsa på A2 eller A4-kvalitet istället. Du kommer att ångra C4 valet den dagen du vill ändra/lossa/byte något på din altan.

Har ingen referens till något bra erbjudande på A2/A4 skruvar men de brukar finnas om man söker.
Första tanken var A4 men man är ju dumsnål. Det skulle bli ett riktigt fuskbygge på 3x3m, gjort för att hålla max 2-3 år. Som vanligt överarbetas allt :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.