Byggahus.se
K Kjell_G skrev:
På ordinarie pris?
Ja, det var till ordinarie pris ( blir nog ett besök i morgon med för att se om det fungerar då med)!
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
Lokala Rusta butiken hade två ex av Bosch dragaren kvar (1+visning) fick erbjudande om att köpa en för 995.
Vad säger ni?
 
Lexington Lexington skrev:
Lokala Rusta butiken hade två ex av Bosch dragaren kvar (1+visning) fick erbjudande om att köpa en för 995.
Vad säger ni?
Om det är den som va uppe i tråden för ett tag sen med två batterier, laddare och lboxx låter 1000kr som ett riktigt kap. Folk va väl rätt överrens om att 1500 va ett bra pris också
 
Jo den, fast det är 3 batterier (2Ah) och en 12-18V kombi laddare och nya l-boxxen.
Har egentligen inget behov av fler batteri, laddare eller l-boxx, men priset är ju svårslaget!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Jo den, fast det är 3 batterier (2Ah) och en 12-18V kombi laddare och nya l-boxxen.
Har egentligen inget behov av fler batteri, laddare eller l-boxx, men priset är ju svårslaget!
Bra deal!!
 
F freddan83 skrev:
[bild]
[länk]
100:- frakt dock för er stackare som inte bor i borås.
Hann beställa, men fick precis detta mail :( Nån fler som råkat ut för detta?
E-postmeddelande om att en beställd Wera-verktygssats är slutsåld och ordern makulerad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Samma för mig. Lite trist...
 
Samma för mig... Dom har dessutom redan dragit pengarna...
 
Redigerat:
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Samma för mig... Dom har dessutom redan dragit pengarna...
Samma här. Det var de ju iallafall snabba med att lösa..
 
Har dom tagit pengarna bör de också leverera .. Jag hade stått på mig om jag var ni ...
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Packet med 10.8V borrhammare (12v som de numera vill kalla dem), 2 batterier, laddare och väska med tillbehör. Bra för dem som vill ha en lite mindre och lättare maskin och samtidigt få laddare och batterier till det nya Makita systemet.
https://www.proffsmagasinet.se/verk...ita-hr166dwae1-borrhammare-med-tillbehörskit-
Bra pris just idag:
1487,50 kr
Jag köpte detta kit för ca 2000, vilket jag tyckte var bra då.
 
  • Gilla
Willewonka
  • Laddar…
Lidl - 30 kardborreband kabelbindare 30 kr.

Förpackade svarta och vita kardborreband kabelbindare märkta "POWERFIX" på hyllan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kjell_G och 1 till
  • Laddar…
P
Nu har proffsmagasinet Festool vecka! Enda i bra pris jag hitta var skruvdragare DRC 18/4 naken för lite över 2200kr .. nån annan som hitta nån bra deal där? Eller kör dom samma bluff på denna rea med tro :thinking:
 
P pleqtiz skrev:
Nu har proffsmagasinet Festool vecka! Enda i bra pris jag hitta var skruvdragare DRC 18/4 naken för lite över 2200kr .. nån annan som hitta nån bra deal där? Eller kör dom samma bluff på denna rea med tro :thinking:
Jämförde pris på dammsugarslang och det skiljde inte många tior mot Tysklands priser.
Samma med försänkare. Så nog verkar väl priserna ok?
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
Jämförde pris på dammsugarslang och det skiljde inte många tior mot Tysklands priser.
Samma med försänkare. Så nog verkar väl priserna ok?
Ja men dåså är det bara att handla :cool:
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.