engs
Är väl ingen jätterabatt men prismatchade Bauhaus mot Proffsmagasinet på en dyckertpistol. Makita AF505N.
https://www.bauhaus.se/dyckertpistol-makita-af505n.html
736:- fick jag betala.

Hoppas den funkar bättre än den budget dyckert- / häftkombo jag brottats med tidigare.
Trodde det var handhavandefel och orutin från min sida att det var omöjligt att få in dyckerten helt utan märken i materialet, men tydligen ett normalt resultat av kombimaskin i sig efter en del googlande.

engs engs skrev:
Är väl ingen jätterabatt men prismatchade Bauhaus mot Proffsmagasinet på en dyckertpistol. Makita AF505N.
[länk]

Hoppas den funkar bättre än den budget dyckert- / häftkombo jag brottats med tidigare.
Trodde det var handhavandefel och orutin från min sida att det var omöjligt att få in dyckerten helt utan märken i materialet, men tydligen ett normalt resultat av kombimaskin i sig efter en del googlande.
Jag är nöjd med min. Dock bytte jag nippeln, som sitter på, till en cejn. Tyckte den som satt på var kass.

K
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Tyvärr ingen länk men Jula skall tydligen ha halva priset på allt Bacho på fredag.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Tyvärr ingen länk men Jula skall tydligen ha halva priset på allt Bacho på fredag.
Låter inte helt orimligt, de hade det förra året. Då var det även halva priset på Stanley och en del andra märken.

P
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Nu försöker PM få oss bitsknarkare att tro att Bosch bits håller Festool klass, skrämmande utveckling såhär på Blackfriday:crysmile:

[länk]
Löjligt dyrt.

• Gilla
pleqtiz och 1 till
  • Laddar…
engs engs skrev:
[länk]

Bor du i Stockholm, eller prismatchar Bauhaus även mot butiker på annan ort?

P
Mailade dem och frågade om verkligen priset stämde och det gjorde det!! Mailade nu igen och frågade vart det dyra sitter för det bitskitet kostar 49 pund i England och varje bitssats kostar 149kr i butik...... är den i guld ? Börjar ogilla den där butiken mer och mer :thumbdown:

• Haha
  • Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Mailade dem och frågade om verkligen priset stämde och det gjorde det!! Mailade nu igen och frågade vart det dyra sitter för det bitskitet kostar 49 pund i England och varje bitssats kostar 149kr i butik...... är den i guld ? Börjar ogilla den där butiken mer och mer :thumbdown:
Då vet vi vad som händer, 90% rabatt på fredag!

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Bauhaus har inte Makitas 5Ah batteri på nätet men den finns i butik för 1095:-. 580:- / st med prismatchning mot Verktygsvaruhuset så det blev två st idag.

• Gilla
andy999
  • Laddar…
Då kommer nog batterierna snart "försvinna" i Bauhausbutikerna (dvs vara slut på lagret).... för inte vill de sälja dem till nästan halva priset till de som prismatchar.

engs
G gronfelt skrev:
Bor du i Stockholm, eller prismatchar Bauhaus även mot butiker på annan ort?
Bor inte i sthlm, tror det fungerar att prismatcha mot alla bara de har en riktig butik i Sverige. Men ej mot renodlade webbshoppar.

Kollade med deras chatfunktion först om de kunde prismatcha just detta innan jag åkte dit.

• Gilla
gronfelt
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.