Vilken tur att jag la order på mina Essbox från Bejer igår. :cool:

Jäkla forum det här.... så jag köpte mig en box på Beijer i Anderstorp för 199kr utan skruvtvång...(även om han försökte)..Jag som bara skulle kolla dimensioner på reglar till altanräcket.... :D
ps det fanns 2kvar...

Då måste de glömt ändra nu endast 199:- om man köper 8 st lådor. :(

Mattias_Jo1 skrev:
Då måste de glömt ändra nu endast 199:- om man köper 8 st lådor. :(
Åh nej, för sent :-(
Eller kanske läge för ett gruppköp?
Jag tar gärna 2 eller 3 st om nån mer är på

torbeno skrev:
Åh nej, för sent :-(
Eller kanske läge för ett gruppköp?
Jag tar gärna 2 eller 3 st om nån mer är på
8st skruvlådor alltså, fritt blandat.

Äsch då... Jag knallade förbi Bauhaus i ett annat ärende och fick då för mig att plocka 4 Essboxar och gå till infodisken. Visade Beijers hemsida på mobilen där det stod tydligt med röda bokstäver "199 kr" och lite text som skrev villkoren. Mobilen visades runt bland personalen men det var inga problem. Kom ut med Essboxar för 175 kr/st :thumbup:

Nu behöver jag tips på vad jag ska ha i dem. Nästan alla mina verktyg är snyggt prydade i systainer, främst T-Loc.

Typiskt! Jag försökte samma sak på bauhaus i Linköping men det vart nobben. Synd

katos skrev:
Typiskt! Jag försökte samma sak på bauhaus i Linköping men det vart nobben. Synd
Med vilken motivering vägrade de dig detta?

sen kan jag ju inte låta bli att undra varför det blivit en sådan hype kring dessa gröna plastlådor. Essve verkar verkligen ha lyckats med sin marknadsföring.

• Gilla
Klassson
  • Laddar…
Att man var tvungen att köpa 8 låder skruv för att få det priset på beijers.

thomasx skrev:
sen kan jag ju inte låta bli att undra varför det blivit en sådan hype kring dessa gröna plastlådor. Essve verkar verkligen ha lyckats med sin marknadsföring.
i detta fallet var det nog mest för att kolla om Beijer släppte ifrån sig lådan utan att köpa massa skruv....
Det är en robust låda, jag ska nog hitta användningsområde för den,kanske kan sälja den på svarta marknaden:cool:

Remne skrev:
i detta fallet var det nog mest för att kolla om Beijer släppte ifrån sig lådan utan att köpa massa skruv....
Det är en robust låda, jag ska nog hitta användningsområde för den,kanske kan sälja den på svarta marknaden:cool:
Ja, jag vet inte själv vad jag ska ha dem till heller. Kanske borrhammaren samt tigersågen som inte får plats i systainer?

End skrev:
Nu behöver jag tips på vad jag ska ha i dem. Nästan alla mina verktyg är snyggt prydade i systainer, främst T-Loc.
Limpistolen med tillbehör...Häftklammerpistol/hammare, dina "fulverktyg" som du inte vill visa.....:cool:

har dom tagit bort den från beijers hemsida eller är det jag som är dålig på att leta?:confused:
/
M

Verkar borta....

bejjer.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här är orginal bilden, antagligen en sommar jobbar som missat lägga upp extra infon ;-)
Var lite sugen jag med, har massa grejer som skulle passa i de lådorna :-) men tycker de blir för klumpiga, fanns det en mindre modell skulle jag köpt direkt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.