4 540 446 läst ·
14 692 svar
4540k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jäkla forum det här.... så jag köpte mig en box på Beijer i Anderstorp för 199kr utan skruvtvång...(även om han försökte)..Jag som bara skulle kolla dimensioner på reglar till altanräcket.... 
ps det fanns 2kvar...
ps det fanns 2kvar...
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Då måste de glömt ändra nu endast 199:- om man köper 8 st lådor. 
Äsch då... Jag knallade förbi Bauhaus i ett annat ärende och fick då för mig att plocka 4 Essboxar och gå till infodisken. Visade Beijers hemsida på mobilen där det stod tydligt med röda bokstäver "199 kr" och lite text som skrev villkoren. Mobilen visades runt bland personalen men det var inga problem. Kom ut med Essboxar för 175 kr/st 
Nu behöver jag tips på vad jag ska ha i dem. Nästan alla mina verktyg är snyggt prydade i systainer, främst T-Loc.
Nu behöver jag tips på vad jag ska ha i dem. Nästan alla mina verktyg är snyggt prydade i systainer, främst T-Loc.
i detta fallet var det nog mest för att kolla om Beijer släppte ifrån sig lådan utan att köpa massa skruv....thomasx skrev:
Det är en robust låda, jag ska nog hitta användningsområde för den,kanske kan sälja den på svarta marknaden
Ja, jag vet inte själv vad jag ska ha dem till heller. Kanske borrhammaren samt tigersågen som inte får plats i systainer?Remne skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är orginal bilden, antagligen en sommar jobbar som missat lägga upp extra infon ;-)
Var lite sugen jag med, har massa grejer som skulle passa i de lådorna