Där satt den...ingen skyltning inne på priset. Nu är det 4st kvar i Sundsvall😄

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
En inhandlad från Bromma dom hade 4 kvar efter jag tagit en

Mikael_L
Mattias_Jo1 skrev:
Där satt den...ingen skyltning inne på priset. Nu är det 4st kvar i Sundsvall😄
Det känns som att byggahusmedlemmar kommer kapa åt sig 90% av de sista kvarvarande. :)

Jag är jättesugen, men jag köpte ju en Metabo i somras så det känns lite svårmotiverat ändå.

Tack för tipset!
2 kvar i Bromma, iaf ute i butiken.

GTA3800 1995:- XLbygg kampanj blir då 1755:- på Bauhaus😄

Slängde mig i bilen efter tipset här om kapsågen men till min förtret så var de slut i länna :thumbdown: då fick det bli en gst90 sticksåg för 968 kr tack vare prisgarantin :thumbup:

Tror hornbach har gcm 8 sjl då blir det ännu bättre pris

Vilken satans resa ni fick mig till!
En resa som skulle ta 40 min tog 3h!! Satans olycka på motorvägen mellan bauhaus 1 och bauhaus 2.
Summa summarum, nu har jag en gcm 8 sjl för 1995:- plus beställt ett gta 3800, prismatchat med Beijer bygg som sålde för 2095, blev 1845:-
Så sammanlagt 3840:-, vilket känns jävligt bra!
TACK! 😀

• Gilla
altaxis och 5 till
  • Laddar…
Husägaren87 skrev:
Vilken satans resa ni fick mig till!
beställt ett gta 3800, prismatchat med Beijer bygg som sålde för 2095, blev 1845:-
😀
Beställde du gta 3800 i butiken och samtidigt fick det på prisgarantin? Levereras stativet till butiken eller direkt hem till dig?

Trodde inte det gick när jag läste villkoren:
Lågprisgaranti 12% gäller endast i våra varuhus och på de varor som handlas där.

Jämförelsen gäller mot nationella butiker inom 10 mils radie från varuhuset. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal, via postorder eller internet. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror.

Så det var därför killen framför mig på Bauhaus hade två såna i sin vagn, snuskigt billigt. Har en GCM 8S så jag får väl försöka låta bli...

kompisen handla sån idag, slutade på ~2.000kr för sågen och runt 1.500kr för stativet. Han frågade i kassan om det priset verkligen stämde på stativet/bordet och fick "ja" till svar, då tyckte han att han gjort sitt för att göra rätt för sig och betalade.

Tack för tipset! Någon som vill köpa en knappt använd Cotech (Clas Ohlson) med tillhörande sågbord? ;)

4
Det finns ett några styckena kvar Bauhaus löddeköpinge (skåne).
IMG_6881.JPG
Skapa konto

4
Själv var jag där med sambon, och jag fick inte köpa.
Sambon: "pappa har en liknade du kan låna av han"

Va fan, vill ju ha en egen... får åka dit imorgon och köpa en utan att hon är med...

• Gilla
Hammarfall och 1 till
  • Laddar…
V__0472.jpg
Skapa konto

Jag tog två..

• Gilla
elpaco och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.