4 540 839 läst ·
14 692 svar
4541k läst
14,7k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Kompressor kan du ju köra det mesta. Jag har själv kört med en 24 liters 8 bar från Jula som jag köpte för 600 kronor. Fungerar utmärkt och startar rätt sällan p.g.a. den stora tanken.
VideX skrev:
Jag fick också mail om att det var packat... Nu blev jag uppringd. De förklarade hur/varför det blivit fel. Men de valde ändå att skicka mina saker. Jag hade dock (girig som man är) petat i 2 st pickor i min beställning och de kommer endast leverera 1 st. Fanns tydligen vissa som beställt 10 st (vet inte om de överdrev), så hur många har ni beställt och har de ringt er?thestrut skrev:
Medlem
· gävleborg
· 3 637 inlägg
har beställt 1 men ingen har ringt
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Jag beställde en och fick mail om att priset var fel, men att de levererar ändå. Tummen upp Bolist!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 575 inlägg
Samma här, dom vill ha positiva omdömen i sociala medier för att dom inte krånglar. Och det kan dom ju få.Schlbuditz skrev:
Jag svarade att jag erbjuder dem att låta köpet gå tillbaka om dom vill, vi får se vad dom säger om det.
Synd att det var gröna serien, den är ju bara skit har jag läst!
Jag hade en uppsättning verktyg när jag var liten, med bland annat en hammare. Aldrig att jag slog på nånting annat än spikar med den. Men jag förmodar att det är andra tider nu.FemTummar skrev:
Min lilla verktygslåda minns jag fortfarande. Förmodligen plockade farsan ihop den på väg hem från BB.
Riktiga verktyg, fast ofta i mindre modeller. En hammare, av fabrikatet Tors. En hovtång. Ett vattenpass, av trä, teak eller liknande. En skruvmejsel med grått träskaft. En tumstock. En lövsåg. En anslagsvinkel. En skiftnyckel. Förmodligen något mer, som jag inte minns. Allt förpackat i en grå Unika-box, med etiketten "Verktyg".
Förmodligen präglade den där lådan mig för livet. Vissa av verktygen har jag f.ö. fortfarande kvar.
Fan måste säga att din unika Box historia väcker varma minnen. Har en liknade historia, döpte till och med familjens golden retriver till Stanley efter min hammare de två var mina bästa vänner i många år.
Hade någonting liknande men med en liten fogsvans och inte lövsåg. Farsan snodde alltid min såg när han skulle kapa listerandersmc skrev:Jag hade en uppsättning verktyg när jag var liten, med bland annat en hammare. Aldrig att jag slog på nånting annat än spikar med den. Men jag förmodar att det är andra tider nu.
Min lilla verktygslåda minns jag fortfarande. Förmodligen plockade farsan ihop den på väg hem från BB.
Riktiga verktyg, fast ofta i mindre modeller. En hammare, av fabrikatet Tors. En hovtång. Ett vattenpass, av trä, teak eller liknande. En skruvmejsel med grått träskaft. En tumstock. En lövsåg. En anslagsvinkel. En skiftnyckel. Förmodligen något mer, som jag inte minns. Allt förpackat i en grå Unika-box, med etiketten "Verktyg".
Förmodligen präglade den där lådan mig för livet. Vissa av verktygen har jag f.ö. fortfarande kvar.