Kompressor kan du ju köra det mesta. Jag har själv kört med en 24 liters 8 bar från Jula som jag köpte för 600 kronor. Fungerar utmärkt och startar rätt sällan p.g.a. den stora tanken.

VideX skrev:
Fick precis mail från Bolist ...
thestrut skrev:
fick mail jag med...
Jag fick också mail om att det var packat... Nu blev jag uppringd. De förklarade hur/varför det blivit fel. Men de valde ändå att skicka mina saker. Jag hade dock (girig som man är) petat i 2 st pickor i min beställning och de kommer endast leverera 1 st. Fanns tydligen vissa som beställt 10 st (vet inte om de överdrev), så hur många har ni beställt och har de ringt er?

Jag har fått mailet men inte blivit uppringd ännu.

har beställt 1 men ingen har ringt

Jag beställde en och fick mail om att priset var fel, men att de levererar ändå. Tummen upp Bolist!

Schlbuditz skrev:
Jag beställde en och fick mail om att priset var fel, men att de levererar ändå. Tummen upp Bolist!
Samma här, dom vill ha positiva omdömen i sociala medier för att dom inte krånglar. Och det kan dom ju få. :)
Jag svarade att jag erbjuder dem att låta köpet gå tillbaka om dom vill, vi får se vad dom säger om det.

B
Fick också mail om att de levererar till utsatt pris och de önskar omdöme på prisjakt i utbyte :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Verktygscase från Bosch 50:- rabatt!!😏

• Gilla
camaro1969 och 5 till
  • Laddar…
Synd att det var gröna serien, den är ju bara skit har jag läst!

• Gilla
Hedens och 1 till
  • Laddar…
Grön Bosch är den enda verktygsserien avsedd för konsument/gör det självare som är värd pengarna.

one- skrev:
[bild]
Verktygscase från Bosch 50:- rabatt!!😏
Kostar lådan med plastbitar 300 spänn?! Då är det lika bra att köpa riktiga verktyg till ungen.

• Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
andersmc skrev:
Kostar lådan med plastbitar 300 spänn?! Då är det lika bra att köpa riktiga verktyg till ungen.
"För en liten pojke med en hammare är hela världen en spik".

...så än så länge får mina barn plastleksaker.

• Gilla
[SH] och 7 till
  • Laddar…
FemTummar skrev:
"För en liten pojke med en hammare är hela världen en spik".

...så än så länge får mina barn plastleksaker.
Jag hade en uppsättning verktyg när jag var liten, med bland annat en hammare. Aldrig att jag slog på nånting annat än spikar med den. Men jag förmodar att det är andra tider nu.

Min lilla verktygslåda minns jag fortfarande. Förmodligen plockade farsan ihop den på väg hem från BB.

Riktiga verktyg, fast ofta i mindre modeller. En hammare, av fabrikatet Tors. En hovtång. Ett vattenpass, av trä, teak eller liknande. En skruvmejsel med grått träskaft. En tumstock. En lövsåg. En anslagsvinkel. En skiftnyckel. Förmodligen något mer, som jag inte minns. Allt förpackat i en grå Unika-box, med etiketten "Verktyg".

Förmodligen präglade den där lådan mig för livet. Vissa av verktygen har jag f.ö. fortfarande kvar.

• Gilla
Uffe_xx och 2 till
  • Laddar…
Fan måste säga att din unika Box historia väcker varma minnen. Har en liknade historia, döpte till och med familjens golden retriver till Stanley efter min hammare de två var mina bästa vänner i många år.

• Gilla
ducc1
  • Laddar…
andersmc skrev:
Jag hade en uppsättning verktyg när jag var liten, med bland annat en hammare. Aldrig att jag slog på nånting annat än spikar med den. Men jag förmodar att det är andra tider nu.

Min lilla verktygslåda minns jag fortfarande. Förmodligen plockade farsan ihop den på väg hem från BB.

Riktiga verktyg, fast ofta i mindre modeller. En hammare, av fabrikatet Tors. En hovtång. Ett vattenpass, av trä, teak eller liknande. En skruvmejsel med grått träskaft. En tumstock. En lövsåg. En anslagsvinkel. En skiftnyckel. Förmodligen något mer, som jag inte minns. Allt förpackat i en grå Unika-box, med etiketten "Verktyg".

Förmodligen präglade den där lådan mig för livet. Vissa av verktygen har jag f.ö. fortfarande kvar.
Hade någonting liknande men med en liten fogsvans och inte lövsåg. Farsan snodde alltid min såg när han skulle kapa lister :(

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.