3 435 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Tips om byggel
Skulle vilja veta hur andra gjort med byggel under byggtiden för nybygge. Vad har ni betalt i måndaden för elen?. Finns det något sätt där man själv kan förhandla med en elleverantör om priset eller är det bara låta elektrikern ställa dit ett skåp och acceptera att elbolaget skickar räkningar hem till oss sen på rörligt pris.
Klicka här för att svara