Finns det några som har köpt braskamin den senaste tiden? Är på gång att köpa braskamin och är intresserad av all information. Har idag direktverkande el och tänkte att kaminen skulle bli ett komplement då jag har tillgång till ved.
Söker en kamin som både är snygg och ger bra värme. Har förstått att Tuulikivi räknas som väldigt bra, men tyvärr blir den nog lite dyr samtidigt som täljsten inte riktigt passar in i den miljö där kaminen ska stå. Har tittat på Contura men det måste finnas fler bra märken.
All information såsom länkar, tips, priser m.m. tas emot med tackasamhet.