Hej

Fråga. Vi är på gång att byta enfasadsputs mot ny putsfasad. I samband med detta borde det ge en del öppningar för nytänk. Vi söker en arkitekt som är en duktig allt-i-allo och kan bistå oss med:
- Ny putsfasad, frihetsgrader (lägga till runt fönster, ev förändra dörröppningar)
- Design av uterum, om möjligt mot liggande regler (och koll mot byggnadskontoret)
- Altan, nydesign av befintlig "100 m2 dansbana" (och viss trädgårdspåverkan) med nya idéer

Gärna i Göteborgsområdet och för konceptarbete i några dagar när det passar hen. Ingen tidsbrådska.
// Dennis

Hemmakatten
Jag skulle rekommendera Anders Holmberg Arkitekter. Han har det du efterfrågar. Dock finns han i Västerås och Stockholm. Men det kostar inte mer än en flygresa ner. Anders Holmberg, enligt mig, har blicken för det du önskar.

• Gilla
DDD
  • Laddar…
Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Jag skulle rekommendera Anders Holmberg Arkitekter. Han har det du efterfrågar. Dock finns han i Västerås och Stockholm. Men det kostar inte mer än en flygresa ner. Anders Holmberg, enligt mig, har blicken för det du önskar.

Tackar !
Något alt förslag från någon tro?

Gå in på Sveriges Arkitekters hemsida "arkitekt.se" och välj "Anlia arkitekt". Det finns enormt många duktiga arkitekter i och kring Göteborg. Hela skalan från Sveriges mest framstående, till de som sysslar med små projekt.

• Gilla
Chilismulan och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.