Hallå,
Är i full färd med att rengöra altanen med tanken att den skulle få lite ny och fräsch olja. Kör med en terasstvätt vilket kanske inte var så smart för nu försvinner ju såklart den tidigare laserade ytans pigment.
Hur fortsätter jag bäst för ett snyggt slutresultat och vad för färg/olja/lasyr ska jag använda ?