Då vi ska inreda övervåningen i vår villa 2009 från smålandsvillan så har vi tänkt att innertaket ska gå hela vägen från taknocken ner till kanten i sidan, alltså vi har inte tänkt "bryta" innertaket med någon form av vägg eller vågrätt tak. Är det något speciellt man bör tänka här eller isolerar kanterna på samma sätt som längre upp på taket? Hoppas jag inte förklarar som en kratta här.,