Hej,
Jag la in klinker i hall o kök och hade ett h%£@:e med limrester på betongen. Testade mig fram och märkte att etanol (t-röd) löste limmet :)
Så jag hällde på etanol på golvet öch täckte med plastfolie, lät gosa till sig i en halvtimme: sen var det bara att ta spaclelspaden och raka av allt, hela hallen (8m2) tog ett par timmar. ;D
/NisseGurra
 
verkar roligare än att slippa bort skiten med vinkelslip som jag gjorde i badrummet
 
gotlund skrev:
verkar roligare än att slippa bort skiten med vinkelslip som jag gjorde i badrummet
Jo... häller man på ren sprit så kan ju ångorna ge en angenäm upplevelse  ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.