Hej,
Jag la in klinker i hall o kök och hade ett h%£@:e med limrester på betongen. Testade mig fram och märkte att etanol (t-röd) löste limmet

Så jag hällde på etanol på golvet öch täckte med plastfolie, lät gosa till sig i en halvtimme: sen var det bara att ta spaclelspaden och raka av allt, hela hallen (8m2) tog ett par timmar. ;D
/NisseGurra