Större risk i och för sig att dom har en svans :cool:

Står den inte väldigt nära fasaden, blir svårt att göra rent då !
 
S swepog skrev:
Nu har jag installerat min Clima SC-JA2519 utan några som helst problem.
Jätte skön värme ger den!
Väldigt bra att den går att styra via internet appen då jag har pumpen i gäststugan på landet.
Får se om den behövs i sommar för kyla.
Kan varmt rekommenderas.
[bild] [bild]
Installerade du den själv? Köpte en liknande pump för ca 3 år sen och satte in i ett garage. Dock har jag läst nu att man inte får köpa dom med snabbkoppling utan att ha ett kontrakt med en installatör innan. Där av min fråga
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.