Dewalt har inga systainers vad jag vet, så det måste vara nå pirat grejjor. Det övriga är det ganska bra priser på dock.

Verkar vara en enorm tillgång på importverktyg just nu, men det är ju klart när det är så sjukt mkt billigare än svenska ockerpriser !
 
Det måste väll inte vara pirat för att vi inte har sett dewalt systainers här i svergie vi är ju en väldigt liten mälgrupp om man jämför med andra länder. Det finns många fabrikat som använder detta också går det ju köpa lösa systasiners.
 
Jag kollade i Dewalts .com katalog igår, och det fanns inga systainers i den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.