Hur tycker du vi ska behandla parkettgolv från50-talet, efter slipning? För att få det matt, hållbart (inte gult)
 
5 50-talshus skrev:
Hur tycker du vi ska behandla parkettgolv från50-talet, efter slipning? För att få det matt, hållbart (inte gult)
Hej.

Polaren slipade sitt golv och fick det lackat för att få en så slitstark yta som möjligt. Enligt golvläggare som utförde arbetet blir golvet lite gulaktig efter några år när solen ligger och gassa på. Dock blev slut resultatet superbra.
 
  • Gilla
50-talshus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.