Ajaj. Låter mycket. Är det en lada ni målar

....
Färgen ska suga in mer i och med den långa torktiden vilket i sig är anledningen till att man inte ska behöva grunda antar jag. Vi har hitills (igår kväll) målat ca 40 kvm med ungefär 8 liters åtgång, dvs ca 5 kvm/liter. Men första strykningen bör vara törstigare än andra.
/Fredrik