Hej, vi håller på att färdigställa en fjällstuga som ska förses med timmerknutar (har timmerpanel). Tyvärr har byggfirman klantat till det och satt panelerna på kort och långsida i samma nivå (för timmerknutar ska de egentligen vara förskjutet en halv bräda) går detta att få till snyggt ändå?