Jag har idag bestämt mig för att ta en lång timeout. Det känns som om jag har blivit lite beroende av forumet (och av internet), och jag behöver ägna mer tid till att slutföra några av mina byggprojekt framöver. Tack för en trevlig tid, och för allt ni har lärt mig här.

/Faidros m. familj

• cosbyshow.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack själv och välkommen åter! :)

:eek: Typiskt att du skulle ta time out just nu. :mad:

Jag tänkte gradera dig med ett svart bälte i sök. De flesta vet ju att du är en fena på att hitta info om det mesta. Jag hänger undan det så länge, då kan du få det när du kommer tillbaka. :cool:

Lycka till med byggprojektet!

Hälsa Denise ;)

Faidros skrev:
Jag har idag bestämt mig för att ta en lång timeout. Det känns som om jag har blivit lite beroende av forumet (och av internet), och jag behöver ägna mer tid till att slutföra några av mina byggprojekt framöver. Tack för en trevlig tid, och för allt ni har lärt mig här.

/Faidros m. familj
Hmmm...Lång timeout från din sida behöver vi inte...

Hemmakatten
Har läst dina inlägg med vidhängande länkar till nyttigt och gott med stor förtjusning. Förhoppningen är att det blir en kortvarig timeout.

Jaha, och vad ska vi göra utan sökmotorn Faidros då?
Skämt åsido. Ta din time-out och slutför dina projekt. Vi vet att du kommer tillbaka.
Noterade att time-outinlägget var precis inlägg 1500 från dig. Planerat?

it-snubben skrev:
Jaha, och vad ska vi göra utan sökmotorn Faidros då?
Skämt åsido. Ta din time-out och slutför dina projekt. Vi vet att du kommer tillbaka.
Noterade att time-outinlägget var precis inlägg 1500 från dig. Planerat?
Han kan nog inte svara för då slutar han ju på 1501 :)

Mikael_L
Snygga tomteluvor både Faidros och Mattias fått. nice

Ett litet bevis på Faidros fortfarande skummar omkring här, lite...

Du är mycket välkommen tillbaka så fort du känner att du kommit ikapp projekten. :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.