Hej!
Vi ska bygga nytt kök i vårt hus från 50-talet, och vill gärna ha ett i funkisstil med överfalsade luckor. Hade i princip bestämt oss för Tibrokök och deras Gröndal, men de har nu tydligen gått i konkurs. ☹️ Har ni några tips på tillverkare av funkiskök? Gärna inte de allra dyraste...
Mvh Linnea