Hej, har en längre stege (10 meter) som jag använder rätt sällan men när jag använder skulle jag vilja ha en lång stegfot för att mina minska risken för att den glider undan välter.
Är det någon som gjort något bra själv? Funderar på lång regel i botten och spännband (med pump lås) eller stag som fäster längre upp så att de bildas en stor triangel.