Jag har försökt hitta ett lämpligt don att sätta på väggen högt upp under nock i vårt vardagsrum.
För att slippa dra ut synliga rör tänker jag mig ett don som kastar luften rakt ut som sedan faller ner i rummet efter någon meter, vänder tillbaka och åker ut till kökets utsug
Men med alla jag hittat och de jag provat så är de konstruerade så luften slickar väggen.
Hur gör folk?
Det känns som ett ganska vanligt problem, men kanske gör jag en tankevurpa.
För att slippa dra ut synliga rör tänker jag mig ett don som kastar luften rakt ut som sedan faller ner i rummet efter någon meter, vänder tillbaka och åker ut till kökets utsug
Men med alla jag hittat och de jag provat så är de konstruerade så luften slickar väggen.
Hur gör folk?
Bästa svaret
Finns detta isåfallR Robertpez skrev:Jag har försökt hitta ett lämpligt don att sätta på väggen högt upp under nock i vårt vardagsrum.
Hur gör folk?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://ventilation.se/sv/products/...MI19_NkcvykQMVnVmRBR07DQraEAQYBiABEgKrvfD_BwE
Klicka här för att svara