Hej,
tänkte sätta in gammeldags REX-radiatorer i tillbygget (gammalt hus), såna där med en massa sektioner med luftspalt mellan. För att slippa fula tilluftsventiler på väggarna funderar jag på om det finns nån diskret variant som man kan sätta bakom radiatorerna. Rekommendationer? Nackdelar med denna lösning?
/007