Jag har ett hus som har 150kvm plus 80kvm källare och saknar helt och hållet ventilation.
På bottenvåningen jag har en toalett och i källaren en till tillsammans med tvättstuga, där jag hade tänkt installera pax boro frånluft och på bottenvåningen och en våning upp tänkte installera friskluft i varje rum.
Mitt fråga är vart blir det bästa lägge att sätta dom?
På övervåningen jag har fyra sovrum.