Jag tycker att detta forum ska vara som det är nu. Dvs. helt konsumentinriktat. man skall komma ihåg att som enskild konsument är man alltid i underläge gentemot ett företag. Företag är (ofta) stora, har gott om pengar, har tillgång till jurister, har stora egna branschorgan. Att råka illa ut som konsument innebär alltid en uppförsbacke. Byggahus.se är en av få plattformar för konsumenter enbart och bör såförbli.