Vi vill tilläggsisolera på vår vind, det som ligger nu är tunt. Vilka firmor ringer man som gör detta?
Vi kan inte så mycket om detta så vill ha hit en firma som gör det bra o på rätt sätt.
Huset byggt -67, papp/plåttak med lite lutning, självdrag o det ska finnas luftspalter där uppe.
Vill inte det ska bli mögel o skit där uppe.
 
H Hildor skrev:
Vi vill tilläggsisolera på vår vind, det som ligger nu är tunt. Vilka firmor ringer man som gör detta?
Vi kan inte så mycket om detta så vill ha hit en firma som gör det bra o på rätt sätt.
Huset byggt -67, papp/plåttak med lite lutning, självdrag o det ska finnas luftspalter där uppe.
Vill inte det ska bli mögel o skit där uppe.
Ring en byggfirma så hjälper dom dig med pris osv.

Vh Alexander
 
  • Gilla
Hildor
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.