1 519 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Tilläggsisolera hus från 1964?
Hakar på denna tråd har också tankar kring detta. Hus byggt 72 har endast 15cm isolering
Jag har gjort det. Enbart tilläggsisolering av vinden gav ingen direkt skillnad. I ett gammalt dragigt hus söker värmen nya vägar att smita ut på. När jag däremot tilläggsisolerade kattvindarna samt lite annat, blev det ett nytt hus. Men utan vindsisoleringen hade inte den övriga isoleringen hjälpt mycket.Per_2014 skrev:
Klicka här för att svara