För det priset måste det vara ett bra köp.

Jo, bra pris på Komplett. Dock inte lika bra som Bauhaus om man lyckas med prisgaranti med hänvisning till Verktygsbodens pris.

tacho skrev:
Jo, bra pris på Komplett. Dock inte lika bra som Bauhaus om man lyckas med prisgaranti med hänvisning till Verktygsbodens pris.
Du ska inte mobba folk som inte har tillgång till Bauhaus prisgaranti..... ;)

Jag har exakt den tigersågen, mkt nöjd...ingen proffsmaskin, men duger helt klart! Hade iof en Meec maskin innan som funkade hyfsat tills den dog, AEG´n är klart bättre!

Köptes på Bauhaus föresten förra året :)

Remne skrev:
Du ska inte mobba folk som inte har tillgång till Bauhaus prisgaranti..... ;)

Nä, okej. Förlåt :P

När vi ändå är inne på ämnet Verktygsboden och tigersågar så kan jag tipsa om detta paket (samma maskin säljs även som Flex 2902). Det medföjer en helsikes massa blad och känns som en bra deal för oss som har nära till en av butikerna.

Redigerat:
Metabon är en bra maskin. Jag har haft den, eller egentligen en Flex, i många år. Den har gått riktigt hårt ibland. När jag rev mitt garage gick den mer eller mindre timmar utan avbrott. Det vridbara handtaget gör att man kommer åt väldigt bra. Slaglängden är dock kortare än många andra maskiner, och den saknar avvibrering. Det är inte den modernaste konstruktionen i det avseendet. Men det är en riktig slitvarg.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.