Vi har hittat en tomt som verkar intressant. I annonsen så står det att köparen får garanti att bygglov ges.
Enligt mäklaren så garanteras att köpet går tillbaka om man inte får bygglov för det hus man vill bygga. Men man måste ansöka om bygglov inom en vecka efter det att kontraktet är påskrivet. Är detta verkligen en rimlig tid? Hur fort kan man egentligen söka bygglov?
/v-berg ???