nimhed #1 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 21 aug 2007 23:07 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 21 aug 2007 23:07 #1 Är det inte lite vajsing med tiden som anger när ett inlägg är skrivet? Jag skrev ett inlägg i köksforumet där tiden blev helt fel och nu skriver jag detta då klockan är 23:06, ska bli spännande att se om det stämmer.
Är det inte lite vajsing med tiden som anger när ett inlägg är skrivet? Jag skrev ett inlägg i köksforumet där tiden blev helt fel och nu skriver jag detta då klockan är 23:06, ska bli spännande att se om det stämmer.
nimhed #2 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 21 aug 2007 23:07 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 21 aug 2007 23:07 #2 Det gör det ju inte, två timmar fel. Har jag fel för mig eller har det varit så här ett tag?
EnTillRegel #3 Medlem · Uppsala · 50 inlägg 21 aug 2007 23:17 EnTillRegel Medlem Uppsala 50 inlägg 21 aug 2007 23:17 #3 Du ställer in din tidzon på denna sida: http://forum.byggahus.se/profile.php?do=editoptions /M
nimhed #4 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 23 aug 2007 20:04 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 23 aug 2007 20:04 #4 Tack för det