Ha ha ha, enastående! =)

Sweet
jag har ju inga hängrännor men man blir ju sugen ändå, tänk vad många användningsområden man skulle kunna hitta!

Måste ha en sån där helt enkelt, trots att jag inte har några hängrännor. :D

Tyresö
Jag har en kompis som är inne i Festool-träsket och han (egenföretagare) har allt det senaste som Festool kan erbjuda och han är väldigt mån om att alla i hans omgivning får veta allt om Festool.........Nu djäv... ska jag bräcka han rakt av!

Den var ju inte så dyr heller, under 1000-lappen.

Johan Gunverth skrev:
Makalöst.

[länk]
Har du länkat fel? Som andra skriver får vi upp hängrännerengöraren.

För min del ser den riktigt bra ut... med valmat tak (hängrännor runt hela huset = 50+ meter) och ca 7 meter till takfot skulle jag verkligen behöva en d^_^b.

Den kommer osvikligt att köra fast i samma stund den når den delen av hängrännan som jag inte kan nå med stege...;)

Jag har en lång stång med en lövrensare från Jula. Rensar nog mina hängrännor med den fortare än vad man gör med denna robot. Betydligt billigare också.. Och inget batteri som behöver laddas :cool:

Hehe, jag testade att ta avloppsrensningsslangen med högtryckstvätten så skulle den dra sig fram själv i hängrännan. Det funkade sisådär, men den här måste man ha ;).

Finns inget behov av produkten man vill lansera kan man alltid försöka skapa det. Kan man inte använda den för att borsta snö från gångstigar också. Fast det kanske tar ett tag. Brister i funktionen hos en pryl kan ju ofta kompenseras med ett häftigt yttre.

Erik

Om dom vidareutvecklar den så att den klättrar upp för stupröret själv också så skall jag definitivt ha en.

Bara det att kunna gå omkring med den där i bältet är ju skithäftigt. ;)

H
Smart liten sak. Finns nog många ägare till hyreshus som kommer att köpa den. Husägaren, blir nog mest för att styla på grannen.

hempularen skrev:
Om dom vidareutvecklar den så att den klättrar upp för stupröret själv också så skall jag definitivt ha en.
Kan den inte också åka runt i grannskapet och mot en smärre avgift rensa grannarnas hängrännor?

Erik

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.