7 511 läst ·
44 svar
8k läst
44 svar
Tidernas mest onödiga maskin
Sida 1 av 3
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Jag har en kompis som är inne i Festool-träsket och han (egenföretagare) har allt det senaste som Festool kan erbjuda och han är väldigt mån om att alla i hans omgivning får veta allt om Festool.........Nu djäv... ska jag bräcka han rakt av!
Finns inget behov av produkten man vill lansera kan man alltid försöka skapa det. Kan man inte använda den för att borsta snö från gångstigar också. Fast det kanske tar ett tag. Brister i funktionen hos en pryl kan ju ofta kompenseras med ett häftigt yttre.
Erik
Erik
Moderator
· Stockholm
· 57 793 inlägg
Om dom vidareutvecklar den så att den klättrar upp för stupröret själv också så skall jag definitivt ha en.
