36 981 läst ·
18 svar
37k läst
18 svar
Tid mellan primer och flytspackling?
Kan jag knappast tänka mig att det är något krav, men för min del vore det praktiskt med tanke på inköp, och dessutom borde ju knappast tillverkare elelr försäkringsbolag hävda att de är inkompatibla, OM något skulle hända.Gabbe1 skrev:
Det denna tråd visar är att man kan göra som man vill. Någon tycker skurborste jag tycker tryckspruta någon annan kanske något annat. Alltså är nog detta ett ickeproblem gör som ni vill.cpalm skrev:
Produkter som diskuteras: "skurborste"
Handskurborste
För att skura golv
99 kr inkl moms
Läs mer
Nja, "ickeproblemet" är ju vilket verktyg man ska använda för applicering. Problemet (och frågan) är ju om det är viktigt att man följer tillverkarens anvisningar och flytspacklar inom ett dygn från primning eller ej.
Nu kommer jag nog iaf att göra så att jag primar efter det att elektrikern varit på plats, för det borde ju inte spela någon roll om det kommer lite primer på nät och värmekabel.
Nu kommer jag nog iaf att göra så att jag primar efter det att elektrikern varit på plats, för det borde ju inte spela någon roll om det kommer lite primer på nät och värmekabel.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden