249 763 läst ·
1 367 svar
250k läst
1,4k svar
Tian chen s510
Båda är för laddning... Nej du har lossat skalet och på så sätt satt spänn på laddkabeln och skadat kontakten till kabeln i som sätts i main kortetSurfarn_ skrev:
Eller skadat en kabelsko till stiften
Alternativt bytt sida på kablarna på stiften
Inget jag rekommendera
Skulle du ha fel på kabeln så fixar din
Leverantör det
Och skulle det vara så att du inte får tag i en så maila mig så gör jag en till självkostnads pris
Skulle du ha fel på kabeln så fixar din
Leverantör det
Och skulle det vara så att du inte får tag i en så maila mig så gör jag en till självkostnads pris
Precis som grymmeoffe misstänkte, ena sladden hade åkt ur. Lyckades sätta tillbaka sladden och nu går det bra att ladda klipparen. Tack för alla råd!
I morgon blir det test av klipparen för att se hur den fungerar med 0523 mjukvara samt nya fram och bakhjul.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I morgon blir det test av klipparen för att se hur den fungerar med 0523 mjukvara samt nya fram och bakhjul.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 656 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12 656 inlägg
Ingen som har nåt svar på detta?fsn skrev:Vad bra. Monterade dom igår och trots att det inte syns nån större skillnad på dom så tar den sig fram med mindre spinnande hjul i backarna när gräset är vått. Skall byta UL-givare nu i helgen och tänkte samtidigt lyfta i lite bly över bakhjulen.
En annan fråga. Fick en ny display med det där "nya". Kan jag behålla min befintliga programvara eller måste jag uppdatera samtidigt som jag monterar nya displayen? Och oavsett om jag måste uppdatera eller inte, vilken mjukvara rekommenderas just nu?
En annan fråga. Fick en ny display med det där "nya". Kan jag behålla min befintliga programvara eller måste jag uppdatera samtidigt som jag monterar nya displayen? Och oavsett om jag måste uppdatera eller inte, vilken mjukvara rekommenderas just nu?
Har du utrustning så att du kan uppgraderar även displayen till senaste version? Jag tror det var 2 september den kom. I så fall hade jag provat att byta till den versionen, men den kräver att du även uppdaterar displayen.
Köpte en tianchen s 510 förra hösten ,
Hann ej installera den då , men nu har jag installerat gränstråd och provkört den,
Nu har jag även delat upp gräsmattan i 3 st areor.
Programmerade den bara för att testa att köra 30 min i varje area,
På inställd tid gick han ut och körde area 1 i 30 min, när han hade kört 30 min pep han till
i area 1 När han till och gick in för laddning, trodde att efter han kom in i laddaren skulle köra ut igen
För att köra till area 2 för att klippa , men stannade kvar i laddaren . Har jag ställt in något fel ?
Hann ej installera den då , men nu har jag installerat gränstråd och provkört den,
Nu har jag även delat upp gräsmattan i 3 st areor.
Programmerade den bara för att testa att köra 30 min i varje area,
På inställd tid gick han ut och körde area 1 i 30 min, när han hade kört 30 min pep han till
i area 1 När han till och gick in för laddning, trodde att efter han kom in i laddaren skulle köra ut igen
För att köra till area 2 för att klippa , men stannade kvar i laddaren . Har jag ställt in något fel ?
Låg batteri nivå inte full ladad?
Så ska det vara
lycka till