Någon mer än jag som tycker att det var ett helgerån av Thomas&Simon ikväll när dom totalförstörde en supercool 70-tals pub i en källare och gjorde om det till en blandning av frisörsalong och operationssal.

Grabben satt ju o led när han fick se eländet.
q(;^;)p

Jag lider varje gång jag tvingas se de där två pajaserna på TV. När mitt hus blir färdigt ska jag ansöka om besöksförbud för de där två, bara för att vara på den säkra sidan ;=)

Redigerat:
jhenrikj skrev:
Jag lider varje gång jag tvingas se de där två pajaserna på TV. När mitt hus blir färdigt ska jag ansöka om besöksförbud för de där två, bara för att vara om på den säkra sidan ;=)

Jag förstår inte heller hur dom kan få hålla på...:x
Tycker inte att något som dom två tomtarna har gjort genom åren är snyggt.
Man kan ju bara undra hur det ser ut hemma hos paret!?
Säkert massor av furu... :rolleyes:

Där i mot tycker jag att Mija Kinning och grabbarna i Bygglov gör fina projekt. Hoppas programmet kommer tillbaka i höst. d^_^b

haha, om man anmäler sig till programmet tror ni inte då att man vill få något helt annat? Nä, det finns säkerligen kontrakt att man accepterar en större förändring.
Spontant säger jag att de flesta förändringar är till det bättre som de gör, sedan kan man plocka bort lite av den lösa inredningen och anpassa efter eget behov.

Där bor ett par i en 70-talsvilla (1 1/2 m källare) utanför malmö.

Dom har totalt överflöd fn med utrymme. I källaren finns ett genuint grabbrum/bar som är renoverat till ett perfekt 70-tals stuk i alla detaljer.
Övriga huset det lilla man såg var bedrövligt, helt utan linjer o tänk.

Då väljer dom att inreda källaren i kallvitt så all karaktär försvann. Hade säkert funkat på annat ställe men som sagt inte här.

Thomas&Simon tvingar på folk en massa fula färger i sina hem..
och en massa prylar....
själv gillar jag så lite prylar som möjligt..inga tavlor....inga mattor...ska se rent ut...inga smågrejor framme...ska se ut som ingen bor där..

Jo dem gjorde hlt klart bort sig i det programmet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.