Vi funderar på att köpa en luft/vatten värmepump av märket thermia. Är det någon som har en sådan och har åsikter om den? Vad kostar en sådan? Vårt hus är på 260 kvadratmeter och är i 4 halvplan. Thermias återförsäljare är nämligen på semester och vi har fått pris på en CTC på 119 000.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.