Vi funderar på att köpa en luft/vatten värmepump av märket thermia. Är det någon som har en sådan och har åsikter om den? Vad kostar en sådan? Vårt hus är på 260 kvadratmeter och är i 4 halvplan. Thermias återförsäljare är nämligen på semester och vi har fått pris på en CTC på 119 000.