717 483 läst ·
14 155 svar
717k läst
14,2k svar
Tesla och kollektivavtal
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Det är lustigt att man uppenbarligen måste vara Musk-fan bara för att man ogillar fackets tillvägagångssätt.
Själv tycker jag han är en riktig stolle, men kan ändå imponeras av det han åstadkommit. Jag trodde inte på Elon och Tesla alls från början men är nu (högst) motvilligt lite imponerad.
Och om bilarna tycker jag sådär. Utan tvekan bästa drivlina, laddnätverk och pris men en del känns rätt "rappliga" och läst lite för många skräckhistorier. Kanske något jag skulle kunna äga så länge det är garanti/relativt nytt...
Själv tycker jag han är en riktig stolle, men kan ändå imponeras av det han åstadkommit. Jag trodde inte på Elon och Tesla alls från början men är nu (högst) motvilligt lite imponerad.
Och om bilarna tycker jag sådär. Utan tvekan bästa drivlina, laddnätverk och pris men en del känns rätt "rappliga" och läst lite för många skräckhistorier. Kanske något jag skulle kunna äga så länge det är garanti/relativt nytt...
Du avslöjar att du inte vet mycket om Norrland hellerS Styrman_jansson skrev:
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Undrar om detta är samma artikel;
https://www.tn.se/arbetsmarknad/33821/sa-slar-teslastrejken-mot-verkstader/
https://www.tn.se/arbetsmarknad/33821/sa-slar-teslastrejken-mot-verkstader/
