Status
Inte öppen för fler kommentarer.
P
Återigen följer man inte rekommendationerna som Tesla skriver på sina sidor så kommer man att ha det svettigt med sina garantiärenden i framtiden..
Den som tror annat är rätt så naiv i den frågan..
 
  • Haha
Styrman_jansson
  • Laddar…
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Fel gissning, försök igen!
Kan du läsa??????????????????????
 
Det är lustigt att man uppenbarligen måste vara Musk-fan bara för att man ogillar fackets tillvägagångssätt.
Själv tycker jag han är en riktig stolle, men kan ändå imponeras av det han åstadkommit. Jag trodde inte på Elon och Tesla alls från början men är nu (högst) motvilligt lite imponerad.

Och om bilarna tycker jag sådär. Utan tvekan bästa drivlina, laddnätverk och pris men en del känns rätt "rappliga" och läst lite för många skräckhistorier. Kanske något jag skulle kunna äga så länge det är garanti/relativt nytt...
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Kan du läsa??????????????????????
Du vet inte mycket du, jag tänker inte upprepa mig igen.
 
S Styrman_jansson skrev:
Vad är det som är så svårt att förstå? Kör du din Tesla i Norrland där det inte saltas behöver bilen ingen årlig service = behovsbasis och garantin kvarstår.

Du kan ju road dig med att jämföra frekvensen på service mellan en Tesla och en dieselvolvo så inser du nog skillnaden.
Du avslöjar att du inte vet mycket om Norrland heller
 
  • Wow
  • Haha
Styrman_jansson och 1 till
  • Laddar…
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Du vet inte mycket du, jag tänker inte upprepa mig igen.
Du kan sluta påstå att andra gissar när dom ställer frågor med frågetecken, om du inte kan urskilja gissning ifrån en fråga så föreslår jag grundskolan för dig..
 
  • Haha
Jonatan79
  • Laddar…
K Kurtivan skrev:
Du avslöjar att du inte vet mycket om Norrland heller
Jaha? Intresseklubben noterar. Tack för ditt bidrag. Over and out.
 
  • Haha
  • Gilla
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
[länk]
Har du upplåsning på den så får du gärna lägga upp hela texten.:
 
Rejäl skrev:
Har du upplåsning på den så får du gärna lägga upp hela texten.:
Tänk lite själv så förstår du budskapet…
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Tänk lite själv så förstår du budskapet…
Äsch, jag är också intresserad. Kan du inte lägga inte sammanfatta åtminstone?
 
P
Budskapet ifrån en tidning som jag alldrig hört talas om eller sett innan idag när du länkade den..
 
S Styrman_jansson skrev:
Undrar om detta är samma artikel;
[länk]
Ja, tex, det finns många liknande artiklar och det är inget nytt. Det blir värre med tiden och oskyldiga tar smällen.
 
Rejäl skrev:
Budskapet ifrån en tidning som jag alldrig hört talas om eller sett innan idag när du länkade den..
Inte överraskad. Det är inte AB eller Arbetaren direkt…
 
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.