Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Haha nu fokus på laddstolparna. Andra elbilsägare lär ju vara lyriska när dom sen inte kan ladda som planerat 👏
 
  • Arbetare i västar vid Teslas laddstationer, nyhetstitel om blockad, kritik.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
TheGambler79 och 3 till
  • Laddar…
JanneJanne123
Hoppas verkligen att de fokuserar på de stationer som bara är öppet för Teslor.
 
JanneJanne123
Funderar på att gå med i ett fack bara för att kunna gå ur för att visa mitt missnöje mot den här idiotin.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Bästerortarn och 8 till
  • Laddar…
Det är verkligen en uppblåst sak, och dessutom verkar trenden gå mer och mer emot facket.
 
  • Gilla
Luddis_1 och 4 till
  • Laddar…
Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Det är verkligen en uppblåst sak, och dessutom verkar trenden gå mer och mer emot facket.
Vilket är positivt. Metalls största fiende är metall själva 🤣
 
  • Gilla
maria01 och 1 till
  • Laddar…
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Funderar på att gå med i ett fack bara för att kunna gå ur för att visa mitt missnöje mot den här idiotin.
Tror inte du vill ha ditt namn i deras register
 
  • Gilla
JanneJanne123 och 1 till
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Haha nu fokus på laddstolparna. Andra elbilsägare lär ju vara lyriska när dom sen inte kan ladda som planerat 👏
Ja nu kan jag inte ladda min bil producerad i Oxford, England, av en stor tysk tillverkare utanför systemet i Linköping. Det drabbar verkligen Tesla hårt. Men som sagt, inget offer är för stort för det allsmäktiga kollektivavtalet.
 
  • Gilla
Bästerortarn och 4 till
  • Laddar…
A
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Haha nu fokus på laddstolparna. Andra elbilsägare lär ju vara lyriska när dom sen inte kan ladda som planerat 👏
Elbilsladdstation med skyltar som meddelar att den fungerar och uppmanar till rensning och fotodokumentation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Buntband och fula (reklam)lappar hindrar dig inte från att ladda som vanligt!
 
  • Gilla
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
Verkar vara individuella strejkvakter som gått över gränsen, inget ska sitta på enheterna.

Om det faktiskt hindrar kan det nog räknas som skadegörelse
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Verkar vara individuella strejkvakter som gått över gränsen, inget ska sitta på enheterna.

Om det faktiskt hindrar kan det nog räknas som skadegörelse
Det är uppenbart att dessa strejkvakter tar sig friheter bortom all rimlighet. Dags reglera så att åtgärderna blir proportionerliga.
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
[media]
❤️
Från kommentarerna

Ni gör ett kanonjobb och har ett mycket stort stöd av många, men de finns lite avarter som inte är pålästa vad facket är och varför kollektivavtal är mycket viktiga. Kämpa på 👍👍👍👍
haha, denna individ är defintionen av dunning kruger. :D
 
  • Gilla
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Från kommentarerna



haha, denna individ är defintionen av dunning kruger. :D
Haha. Och man skall alltid ha i åtanke att det är frivilligt att teckna kollektivavtal. Tänker osökt på det där fiket för några år sedan som fick blockad och var typ 10 anställda, ingen fattade något.
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Ni som har elbilar, hur pass uppkopplade är dom mot internet? Jag har ingen aning då jag aldrig ens suttit i en elbil. Är dom i så fall väldigt beroende av uppkoppling eller dom fungerar bra "offline"? Anledningen att jag frågar är att tanken slog mig hur framtida fackliga konflikter kan tänkas utspela sig med hackerattacker t.ex. Något som kanske redan diskuterats flitigt i dessa forum?
 
TheGambler79 TheGambler79 skrev:
Ni som har elbilar, hur pass uppkopplade är dom mot internet? Jag har ingen aning då jag aldrig ens suttit i en elbil. Är dom i så fall väldigt beroende av uppkoppling eller dom fungerar bra "offline"? Anledningen att jag frågar är att tanken slog mig hur framtida fackliga konflikter kan tänkas utspela sig med hackerattacker t.ex. Något som kanske redan diskuterats flitigt i dessa forum?
Tror inte facket besitter den nivån av kunskap
 
  • Haha
  • Älska
Jensa86 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.